Oprettet November 9, 2014 Hej! Jeg høre ikke selv til i denne gruppe, men i april. Men jeg har flere bekendte der har eftersøgt en terminsgruppe på Facebook!! Så nu har keg lavet en gruppe der hedder > terminsgruppe mar,apr,maj 2015 < Hvis i har lyst så deltag gerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Lyder smadder hyggeligt, men jeg har mest lyst til at være anonym indtil videre :). Mon dog ikke, der er andre som har lyst? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Det er selvfølgelig fair nok, det er også kun vidst man har lyst Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Jeg synes egentlig ikke, jeg har behov for det. Jeg trives rigtig godt med at holde baby-snak til det her forum :) Men godt med en gruppe til dem, der ikke er herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 9, 2014 Jeg har faktisk meldt mig ud af facebook for et års tid siden. Så jeg bliver også her .. Det er så hyggeligt :) hehe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 11, 2014 Hej! Jeg høre ikke selv til i denne gruppe, men i april. Men jeg har flere bekendte der har eftersøgt en terminsgruppe på Facebook!! Så nu har keg lavet en gruppe der hedder > terminsgruppe mar,apr,maj 2015 < Hvis i har lyst så deltag gerne Kan ikke finde gruppen på FB?? Måske du kan inviterer mig? Maria Bjerregaard Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Hmmm sidder og prøver at få det til at virke, men kan ikke se hvad jeg gør forkert!! Kan kun tilføje fb venner Hvad hvis i prøver dtte link?? https://www.facebook.com/groups/471753549629950/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 12, 2014 Hmmm sidder og prøver at få det til at virke, men kan ikke se hvad jeg gør forkert!! Kan kun tilføje fb venner Hvad hvis i prøver dtte link?? https://www.facebook.com/groups/471753549629950/ Det virker:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites