SaraLK

baby-relatetede ønsker til jul??

13 indlæg i dette emne

Nu skal vi jo have en baby til januar... og så tænker jeg... kan jeg godt "tillade" mig at sætte baby-relaterede ønsker på min ønskeseddel?

her tænker jeg bl.a. strækvikle.

Hvad gør i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gør det. Jeg mangler ingenting, så jeg dynes, det er fjollet at opfinde ønsker til jul, for så bagefter at gå ud og købe ting, man mangler. Folk kan jo selv vælge, om de vil købe en ting til bebs, eller de er "firkantede" omkring, at det skal være til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det synes jeg da bestemt, at du kan :) Der er da ingen, det kan bestemme, hvad du skal ønske dig, og hvis de vil give dig noget andet, så gør de vel bare det :)

Jeg tænker også, at vi skriver et par babyrelaterede ting på ønskelisten i år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin til slut marts og vil da os ønske babyting til jul, men vi har allerede fået en masse i gave (fik rigtig meget babytøj i fødselsdagsgave da jeg havde fødselsdag i sidste uge), men sådan noget som babyalarm eller legetøj til bebs vil jeg ønske mig, så det kan du sagtens...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der ryger lidt på seddelen så! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skrev faktisk nogle babyrelaterede ting på ønskesedlen til vores housewarming, for husting mangler vi bare ikke rigtigt, men til gengæld skulle vi jo i gang med at lave babyværelse osv. Der var ingen, der kom med undrende kommentarer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her står der fx også "Barnets første bog" på min ønskeseddel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt jeg ikke er den eneste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg ventede den første fik vi 2-3 gaver til jul som var til den kommende baby.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan Liff ønske sig det :wub :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forelsket mig i en ret dyr babyseng, så tilskud til den ryger på ønskesedlen ... Vi har fået barnevogn, så det ønske er strøget igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu kan Liff selv have sine ønsker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i nogle gode ideer til hvad man ønsker sig til en 3 måneder gammel pige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER