Oprettet November 6, 2014 ... Og er i 6-7 uge! Lidt vildt at tænke på! Er bare så glad! Min mormor var jordmoder, og hun har altid sagt jeg fik tvillinger! Er spændt på om hun har ret! Desværre døde hun den 26/12-13, så kan ikke engang fortælle hende det. Jeg tror det blir en pige :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Hvor er det dejligt! :yay Stort tillykke med graviditeten :) Har du overvejet at lave en graviditetstråd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Hvordan gør man det? Har først li oprettet mig her den anden dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Hvordan gør man det? Har først li oprettet mig her den anden dag Der er et punkt, der hedder graviditetstråde. Det ligger lige under dette "rum". Der kan du lave dig en lang, samlet tråd til alle dine tanker. Kig derind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Er det så også en juni baby du venter dig? Og stort tillykke igen :loveshower Er din mand tøet lidt op? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Ja juni eller juli. Dwt sagde lægen faktisk ikke noget om. Jah, sådan da! Tror li han skal ha en par dage mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites