Guest

Majas flyttetråd - Første efterbilleder!

237 indlæg i dette emne

Hvis de overtager huset før tid, skal de underskrive en kontrakt samtidig med at de får nøglen. Og det er jo ikke ligefrem "husleje" de betaler, men boliglån, ejendomsskat, renovation osv gældende for perioden :) så det ville ikke fungere som om at de er lejere :P

Det var i hvertfald sådan det var da vi overtog vores hus :)

Det har jeg aldrig hørt om i andre tilfælde, tvært imod er kutymen at man blot betaler forbrug. Måske det har været jeres tilfælde der var et særtilfælde og ikke den anden vej omkring :chin: vi havde det som en del af foehandlingerne og endte med at få nøglen midt i august (så snart forsikringer o.l. var faldet på plads), men overtog først officielt (og økonomisk) 1. november. Perfekt når huset skulle gennemrenoveres :)

Majs: helt enig, sælger lyder grisk og lige nu rimelig usamarbejdsvillig. Skide irriterende, men tilbage til den oprindelige plan og nyd indtil da at i sparer en masse penge. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej!

Kigger lige ind for en kort stund! Vi overtager nemlig hus om 5 dage :yay :glad og jeg GLÆDER mig og frygter det samtidig lidt. Der er nemlig ABSOLUT intet system i vores kasser og ingen af os ved hvor noget er!!! Så det bliver en udfordring ud over det sædvanlige.

Men FUCK jeg glæder mig til ikke at være gæst længere. Det er gået ok her hos svigerfar. Men vi har været 3 opdragere og det er fandeme irriterende (undskyld sproget). Mie har været lidt af et tv barn for huset er ikke ligefrem børne venligt indrettet og det indbyder ikke til leg nogen steder. Så leg er noget mor og far er initiativ tagere til og legen går i stå når vi ikke sidder hos hende. Kampe er umulige for hun ligger i stadiet mellem at droppe lur og stadig have brug for den så i hverdage får vi en lille pige hjem fra DP hvis verden falder sammen om ørerne på hende bare hun skal have sko af. Og det er ikke altid trodsig/hidsig gråd. Det er der hvor man kan se på øjnene at hun virkelig bare er KNUST.

"Jeg er så ke a det". Det er HÅRDT!!! Så tv kortet er trukket ALT for meget.

Når vi flytter får vi ro på familien, skabt vores egen hverdag og Mie kan få flere fridage så hun ikke er så konstant smadret at hun beder om at sove kl 17.30 (hun har haft fast sengetid kl 20 indtil midt i januar). Og så kan vi tage de kampe der skal tages uden tilskuer, kommentarer og "kreative" indput. Lige nu GIDER jeg ikke! Ærlig talt! Vi retter "bare" op når vi får lidt ro på igen. Vi kan indrette mere selvhjulpen-venligt og spise situationer bliver HELT uden kommentarer som "du skal da smage" - "prøv lige den her" - "skal du ikke have noget mere" osv. :gal lad hende nu for pokker bare passe sig selv så hun spiser.

Jeg er rigtig spændt på selvstændig leg :unsure hun var SÅ god men det er smadret total herude :( nå ja og pottetræning! For pokker hvor er det skidt! Min evigt dårlige samvittighed! Men vi har 2kvm gulv plads på badeværelset som er ca 17 grader varmt - ikke ligefrem optimalt!!!

Jeg savner mine ting, jeg savner mit EGET bad, køkken, toilet og at have indflydelse på omgivelserne!!! Omgive mig med ting JEG kan lide. Pæne ting. Billeder af os selv.

MEN 5 dage så har vi nøglerne.

Men derfor er jeg også fraværende lidt endnu. Der bliver MEGET at se til.

Har det i øvrigt godt :) hjernen arbejder med andet end PB 24/7 har praktik i fakta og er VILDT glad for det. Og så har jeg for alvor fundet ind til min kreative side, det er SÅ godt til mig, jeg elsker at skabe!

I kan få billeder en anden dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at høre fra dig smukke :kiss

Hvor kan jeg bare følge dig i alle dine klagepunkter, og hvor er det GODT at der nu kun er 5 dage tilbage.... Åh det bliver fantastisk for jer alle :kiss :loveshower

Og hvor er det FEDT at du trives med praktikken.... Så dejligt at høre der er smil mellem linjerne!! :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at høre fra dig søde Maja. Og specielt at du har det godt :kiss

Det lyder til at det er tiltrængt at få nøglerne. Håber I bliver så glade for huset og jeg håber jeg får lov til at se det en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at hører fra dig majs og at du er praktik og glad for det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss savner også jer :kiss men pause har virkelig fungeret for mig, altså lige efter den første uge hvor jeg bare havde lyst til at droppe alt og komme tilbage :p men det var vist bare afhængighed :D jeg kommer tilbage når jeg er klar og har TID.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig :)

Pøj pøj med flytningen. Håber det kommer til at gå godt. Kan godt forstå du glæder dig til at i bliver jer selv igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre fra dig :)

Pøj pøj med flytningen. Håber det kommer til at gå godt. Kan godt forstå du glæder dig til at i bliver jer selv igen.

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre lidt fra dig igen Maja - jeg kan godt forstå at du glæder dig til om 5 dage, for det har uden tvivl været en omvæltning, at sku bo som i har... Men kun 5 dage!! Hvor er det vildt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger lige og har lidt kuller!!! IMORGEN!!!! Kl 15!!!! Dvs 17 timer og 17 min i skrivende stund! Planen er at vi bruger ugen på at male og tage lidt med hver gang vi kører derud, og så er næste weekend store flytte projekt og så bor vi der altså!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god flytning det næste stykke tid - og forstår virkelig godt du har kuller.

Det er så fedt for jer med hus og vildt spændende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :yay Lige om lidt er i husejere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen!! :yay :loveshower :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhhh :glad :glad :glad

Tak for hep og søde ord :kiss

Gad vide om jeg får sovet??? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ikke Maja haha.. Ej det bliver jo ligesom dagen før juleaften - bare endnu endnu bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God overtagelsesdag :yay og god flytning :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare uber fedt! :Loveshower - jeg er kun liiiidt (læs: meget) misundelig!

Held og lykke med i morgen! - det ER bare en helt speciel følelse at overtage sit hus! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag idag idag :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha hvor er i søde :kiss Har sovet MEGA uroligt, har skullet op og tisse 5 gange og er nu lysvågen, selvom jeg KUNNE sove helt til kl 9 (må hellere give det et forsøg) men nu er der kun 8 timer :toot (det bliver en laaaaaaaang dag, godt jeg har lidt planer så tiden går)

Og ja JustMe det tilhører jo nok mest banken :p men de er yderst flinke i deres udlån og giver os fuld råderet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg ikke Maja haha.. Ej det bliver jo ligesom dagen før juleaften - bare endnu endnu bedre!

Præcis :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det endelig er i dag I får jeres hus :hurra :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad :wee :yay :wee

Det er i dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kom dagen! Vi overtog vores i søndags, og det er bare fantastisk endelig at få nøglerne! Rigtig god fornøjelse i dag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :p Vi siger at de er vores tavse partnere :lol :lol

Her ejer min far jo så også et hjørne af væggen eller sådan noget :lol (Han lånte os jo 100.000 - men shhhh det er en hemmelighed!!!!)

Anders far har også lånt os 50.000 :D så han må eje et halvt hjørne :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig kom dagen! Vi overtog vores i søndags, og det er bare fantastisk endelig at få nøglerne! Rigtig god fornøjelse i dag :yay

Ih hvor dejligt!

Jeg glæder mig mere end noget andet til PRIVATLIV :p

Ej jeg glæder mig helt tosset til at stå der i VORES hus!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER