Besvaret December 12, 2014 Er du på Pinterist? Ellers kan du måske få en masse god inspiration der? Jeg er selv til det rest simple. Har dog de køkkenting stående fremme, så vi bruger mest: elkeder, min elskede Kenwood, vores knive hænger på væggen og så har vi en kæmpe frugtskål stående. Kan se I også har en Mellemhøj bordplade over ovnen. Der står vores microbølgeovn, sammen med vores skærebrætter og en blomst/caktus ting oven på i en grøn potte. Så har vi en hay bakke i grøn og en i grå til køkkenrulle og salt og peber. Vi har ikke malet en væg, men valgt at hænge et stort billede op i stedet. Vi regner dog med at få dekoreret en ende af køleskabets skab (hvor siden vender bart ud mod koge"øen" så den kan bruges til opslagstavle. Fint køkken :super God ide med micro ovn ved kogepladerne! Jeg er ikke fan af stor opslagstavle! Det bliver bare til rod ret hurtigt, men det ER smart at have! Jeg tror en mindre opslagstavle i køkkenet og en på kontoret. Jeg er nok hverken eller til det simple, men heller ikke flower power hippie hjem med organiseret rod. Reneflader og så pynt/ting i klaser fx på en bakke/fad. Vi snakkede lige om at jeg er lidt et rode hoved, og det er ikke fordi jeg er slem men jeg har det med at ting godt kan stå/ligge lidt tid inden jeg lige får det flyttet på plads, fordi jeg ikke gider ligge ting på plads jeg skal bruge lige om lidt(inden for 4 dage :p ). Så vi har aftalt at stuen skal have kurve og kasser og skuffer - bare til "det jeg alligevel skal bruge om lidt" og så har jeg luret pinterest igennem for smarte opbevarings løsninger! Pæne krukker og glas til det der skal være "lige ved hånden" smarte løsninger til papirer og breve, smykker og make up!!! Smarte løsninger til at genme ting væk som man skal bruge men som ikke er pænt at have fremme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Fint køkken :super God ide med micro ovn ved kogepladerne! Jeg er ikke fan af stor opslagstavle! Det bliver bare til rod ret hurtigt, men det ER smart at have! Jeg tror en mindre opslagstavle i køkkenet og en på kontoret. Jeg er nok hverken eller til det simple, men heller ikke flower power hippie hjem med organiseret rod. Reneflader og så pynt/ting i klaser fx på en bakke/fad. Vi snakkede lige om at jeg er lidt et rode hoved, og det er ikke fordi jeg er slem men jeg har det med at ting godt kan stå/ligge lidt tid inden jeg lige får det flyttet på plads, fordi jeg ikke gider ligge ting på plads jeg skal bruge lige om lidt(inden for 4 dage :p ). Så vi har aftalt at stuen skal have kurve og kasser og skuffer - bare til "det jeg alligevel skal bruge om lidt" og så har jeg luret pinterest igennem for smarte opbevarings løsninger! Pæne krukker og glas til det der skal være "lige ved hånden" smarte løsninger til papirer og breve, smykker og make up!!! Smarte løsninger til at genme ting væk som man skal bruge men som ikke er pænt at have fremme. Haha ja, det bliver hurtigt rodet - se selv vores køleskab haha (og Jesper julerod på køkkenbordet - det er ikke altid praktisk at have meget plads ;) )Det er denne flade jeg snakkede om. Vi overvejer at lave den magnetisk og så man kan tegne med tavlekridt!Ja, jeg er også fan at kunne komme ting i skuffer/kasser eller lignende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2014 Og billede... Vi brugte også køleskabet i lejligheden. I huset er det "skjult" køleskab så det kan ikke bruges. Ja fantastisk ide! Det ville være super smart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2014 Jeg har fundet de her Og de her Den højeste er 27 cm og den mindste 25 cm Som jeg tænker kunne være fede i køkkenet sat sammen med nogle lysestager i kobber, måske finde på noget smart Mie kunne lave. For personlighed! Den bredeste kunne måske bruges til grydeskeer og palet knive :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 INSPIRATIONS BILLEDER TIL MIES VÆRELSE!!! Dette er en stensikker vinder, men lyserødt er NO GO så i stedet for lyserød så forestil jer blå, sølv og hvid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Jeg er tet vild med denne væg: Men er ikke sikker på der bliver plads! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Denne hule er bare for hyggelig, hvis ikke der er plads på Mies værelse kan det være der bliver plads i stuen! Men jeg håber der er plads til en hyggekrog på værelset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Der er i øvrigt kun 2 mdr til overtagelse :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2015 Der er i øvrigt kun 2 mdr til overtagelse :yay:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Du har fundet pinterest :yay Pas på, man bliver afhængig ;)Jeg smider lige linket til vores hus ind, så kan du se vores køkken. (det er lige nemmere ;) ) Jeg er vild med vores køkken/køkkenalrum - det rum jeg kommer til at savne allermest! Jeg synes vi har været gode til at kombinere det klassiske i et køkken med vores egen smag/stil :) (og nu går det jo så lige op for mig, at du jo har set vores køkken/hus ;) Haha! Men der er sket lidt siden dengang)http://home.dk/resultatliste/boligvisning-skabelon.aspx?showsagsnummer=719-01178&alttemplate=bolig&frommyhome=459394 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Du har fundet pinterest :yay Pas på, man bliver afhængig ;) Jeg smider lige linket til vores hus ind, så kan du se vores køkken. (det er lige nemmere ;) ) Jeg er vild med vores køkken/køkkenalrum - det rum jeg kommer til at savne allermest! Jeg synes vi har været gode til at kombinere det klassiske i et køkken med vores egen smag/stil :) (og nu går det jo så lige op for mig, at du jo har set vores køkken/hus ;) Haha! Men der er sket lidt siden dengang) http://home.dk/resultatliste/boligvisning-skabelon.aspx?showsagsnummer=719-01178&alttemplate=bolig&frommyhome=459394 Mega afhængig :p Ja der er sket noget siden jeg så det. Det er vildt fedt! Den blå tallerkerække hvor har i fundet den? Jeg vil gerne finde en til bøger til Mies værelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 Mega afhængig :p Ja der er sket noget siden jeg så det. Det er vildt fedt! Den blå tallerkerække hvor har i fundet den? Jeg vil gerne finde en til bøger til Mies værelse. De er af og til på nogen af Hernings salgsider på facebook :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2015 De er af og til på nogen af Hernings salgsider på facebook :) Tak :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 I skal da lige se hvad Mie har fået af mormor og morfar Regner med at finde på en lille hynde til den! Måske det sengetæppe jeg ville lave som jeg ALDRIG bliver færdig med i stedet bliver til en hynde og nogle fine puder m.m. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Og så blev bogstaverne færdige: Mie hjalp selv med den midterste og meningen var at hun skulle pynte de andre 2. Men jeg syntes faktisk de er helt perfekte som de er nu! Så i stedet maler jeg nogle små æsker i samme farver og så pynter hun dem i stedet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2015 Mega afhængig :P Ja der er sket noget siden jeg så det. Det er vildt fedt! Den blå tallerkerække hvor har i fundet den? Jeg vil gerne finde en til bøger til Mies værelse. Den købte min far til mig på det store loppemarked i Brørup. Ved ikke om du kender det? Men det er MEGA stort! Den var i råt træ og har så selv malet den i den blå farve :) Men den er fin og fylder ikke for meget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Dagens absolut bedste nyhed: Ejerne af vores nye hus ER flyttet! Det betyder at de gerne vil aflevere nøgle hurtigst muligt! Så så snart vi har fået fixet forsikringer så kan vi overtage. Selvom vi først officielt overtager den 1/3 så kan man åbenbart overtage med råderet indtil. Så nu skal vi smøge ærmerne op og være handy!!! Dagens anden bedste nyhed: De har haft et rengøringsfirma ude og gøre rent :yay så der er CLEAN :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Hvor fedt! Tillykke! Vi fik også dispositionsret (råderet) over vores hus fra 8/10, flyttede ind 6/12 (en del renovering) og har officielt overtaget nu her 1/1. Det betyder reelt at fra 8/10-1/1 har de betalt skat og vi er sluppet for at betale lån (da det først træder i kraft 1/1), så vi kun har skulle betale forbrug :yay (Især da vi stadig havde/lejlighed, den overtager køber først 15/1) Glæder mig til at følge jer komme på plads! Tillykke :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2015 Feeeeedt! :yay Glæder mig til at se det en dag! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 :ditto What Fru Niller said!! (kan ikke quote) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Feeeeedt! :yay Glæder mig til at se det en dag! :glad :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Feeeeedt! :yay Glæder mig til at se det en dag! :glad :ditto Sig til hvis i mangler praktisk hjælp til noget, efter januar har jeg jo intet og lave :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 :ditto Sig til hvis i mangler praktisk hjælp til noget, efter januar har jeg jo intet og lave :) :super det kan være jeg kan finde på noget vi kan lave, om ikke andet så en rundtur og en kop cola :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 6, 2015 Hvor fedt! Tillykke! Vi fik også dispositionsret (råderet) over vores hus fra 8/10, flyttede ind 6/12 (en del renovering) og har officielt overtaget nu her 1/1. Det betyder reelt at fra 8/10-1/1 har de betalt skat og vi er sluppet for at betale lån (da det først træder i kraft 1/1), så vi kun har skulle betale forbrug :yay (Især da vi stadig havde/lejlighed, den overtager køber først 15/1) Glæder mig til at følge jer komme på plads! Tillykke :kram2 Det er simpelthen så fedt!!! Vi troede at midt februar var realistisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites