Guest

Majas flyttetråd - Første efterbilleder!

237 indlæg i dette emne

Lækkert! Tillykke :D Det er kæmpe stort jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt! I ville ikke selv have det før eller?

Det er bare så meget nemmere når man har en tidshorisont! :) vi flytter næste weekend, og jeg glææææææder mig :yay

Nej vi skal lige spare det sidste sammen til udbetaling/betale banken det tilbage vi låner til udbetaling så 1 marts er perfekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!!! :yay hvor er det stort!

glæder mig til at se det IRL

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg drømmer!!!

Jeg har 1000 krea ideer til det nye hus og pludselig er det VILDT spændende at se kataloger fra Bauhaus :D

Jeg sluger kataloger fra Inspiration og imerco råt og drømmer om lækre kvalitets ting til hjemmet!

Lige nu SAVLER jeg over evigheds stagen!!!

fdHjXtR.png

Og lamper!!! Noget jeg syntes er møj kedeligt normalt er pludselig et område jeg gransker med fornyet interesse! Det behøver ikke være dyrt, men en PÆN lampe eller 5-7 skal vi jo have!!! Og det skal være nogen vi bliver glade for, både nu og på længere sigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset! :glad Og så vil jeg lige indskyde, at der kun er tre mdr til marts ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg drømmer!!!

Jeg har 1000 krea ideer til det nye hus og pludselig er det VILDT spændende at se kataloger fra Bauhaus :D

Jeg sluger kataloger fra Inspiration og imerco råt og drømmer om lækre kvalitets ting til hjemmet!

Lige nu SAVLER jeg over evigheds stagen!!!

fdHjXtR.png

Og lamper!!! Noget jeg syntes er møj kedeligt normalt er pludselig et område jeg gransker med fornyet interesse! Det behøver ikke være dyrt, men en PÆN lampe eller 5-7 skal vi jo have!!! Og det skal være nogen vi bliver glade for, både nu og på længere sigt!

 

Og det kan tage sin tid at finde tid, råd og det rette udstyr til at få alt det, som man pludselig ønsker sig, når man får mere plads ;)

 

Sagde hende, der har boet i hus i 9½ måned og stadig synes der mangler MEGET før her er "rigtig godt" ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee hvor fedt, tillykke med huset :loveshower jeg er så misundelig, gad også godt vi kunne sælge og finde noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med huset! :glad Og så vil jeg lige indskyde, at der kun er tre mdr til marts ;)

Hey du har ret!!! Total optur :D har bare tænkt at marts er den tredje måned og så mangler hele december jo også så det må være 4!!! Men det er jo kun hele december + 2 hele mdr (hvoraf årets korteste er imellem) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det kan tage sin tid at finde tid, råd og det rette udstyr til at få alt det, som man pludselig ønsker sig, når man får mere plads ;)

Sagde hende, der har boet i hus i 9½ måned og stadig synes der mangler MEGET før her er "rigtig godt" ;) :D

:ditto Bortset fra, at vi har boet i vores hus i 13 mdr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det kan tage sin tid at finde tid, råd og det rette udstyr til at få alt det, som man pludselig ønsker sig, når man får mere plads ;)

Sagde hende, der har boet i hus i 9½ måned og stadig synes der mangler MEGET før her er "rigtig godt" ;) :D

:ditto siger hende der har boet på hendes drømme gård i 14 mdr.

Dog er vores ønsker og drømme også i den helt store og dyre ende for gården.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg drømmer!!!

Jeg har 1000 krea ideer til det nye hus og pludselig er det VILDT spændende at se kataloger fra Bauhaus :D

Jeg sluger kataloger fra Inspiration og imerco råt og drømmer om lækre kvalitets ting til hjemmet!

Lige nu SAVLER jeg over evigheds stagen!!!fdHjXtR.png

Og lamper!!! Noget jeg syntes er møj kedeligt normalt er pludselig et område jeg gransker med fornyet interesse! Det behøver ikke være dyrt, men en PÆN lampe eller 5-7 skal vi jo have!!! Og det skal være nogen vi bliver glade for, både nu og på længere sigt!

I know the feeling :-)

Vi har også lige købt hus, som vi overtager 1 februar

Jeg drømmer også om lamper, møbler, tapet, wallstickers, vaser, lysestager, højbede og meget andet :-P - og jeg elsker det

Og forresten stort tillykke med jeres lækre hus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I know the feeling :-)

Vi har også lige købt hus, som vi overtager 1 februar

Jeg drømmer også om lamper, møbler, tapet, wallstickers, vaser, lysestager, højbede og meget andet :-P - og jeg elsker det

Og forresten stort tillykke med jeres lækre hus

Tak! Og i lige måde :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At bo hos svigerfar!

Det går fint! Manden er sjældent hjemme, og de timer han er midt på dagen snakker vi lidt om svigermor, så kommunikerer vi lidt om frokosten og så lidt praktisk snak om fx hvad vores planer er, hvornår han spiser hjemme, hvad vi skal de forskellige dage, hvad jeg gør ved tomme flasker og dåser, hvilken vej der er nemmest at gå når jeg skal op at handle og alt sådan noget. Og løber vi tør så snakker vi om Mie!

De 10 min er hurtigt gået og så går han ind til computeren eller sætter sig med en kryds og tværs/Sudoku i stuen ved mig.

Det er indtil videre gnidnings frit!!!

Men altså man bor TÆT og at se svigerfar i speedos er bare et syn man helst vil være foruden.

Derudover er jeg i tvivl om hvad jeg må gøre uden at overskride en grænse! Ærligt så tror jeg ikke der er sket andet end støvsugning på rengørings fronten siden svigermor fik en blodprop i Januar!!!!

Køkkengulvet SER fint ud men det klistrer! Spejlet på det badeværelse vi bruger var fyldt med sådan nogle dråbe pletter. Og det badeværelse var svigermors så han bruger/brugte det ALDRIG!!!

Og sådan noget snusk i krogene man ser fordi man bor her og ligger mærke til ting man ellers ikke gør! Men skal jeg bare gå igang? Eller spørge? Eller hvad er lige det bedste? Jeg tænker at hvis jeg bare går igang kan jeg sige "jeg kedede mig" eller "der var så snavset under Mies stol og så kunne jeg lige så godt tage hele gulvet nu jeg var igang" - hvis jeg spørger kan han måske opfatte det som om det er kritik, det kan omvendt også være at han forventer vi hør det og hvis jeg så bare går igang så er han fint tilfreds! Så det hælder jeg til - Bare tage sådan 1 krog af gangen! 1 time et par gange i ugen! Så jeg ikke "bare" går amok en dag og han så syntes jeg "overtager" hans hjem. Men starte med bad, gulve og køkken.

En anden ting er julepynten der ikke er kommet op :prik åh ha det irriterer mig! Men jeg har en plan!!! Bare for lidt af det!!!

Imorgen tager jeg hjem til min mormor og hygger og bagefter hjem til gertrud sand aka min mor :p

Jeg har en masse krea projekter i gang til det nye hus. Men det kan i følge med i i krea forumet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare gå i gang og henvise til, at du jo ikke arbejder, og at du trængte til at foretage dig noget. Det er jo lige så meget et sødt tak for husly, som det er indblanding ;)

Edit: min superflinke svigermor gør sq altid et eller andet rent, når hun bor hos os - and I love it! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg brug for et "nyt projekt" er begyndende skroller over bolig situationen!!!

Jeg har besluttet at tage 1 rum af gangen! Mies værelse har jeg en klar ide med, så det er jeg i fuld gang med.

Men hvad med køkkenet???

C8NstFX.png

B2vYk5d.png

Hvad tænker i? Gode ideer til at pimpe køkkenet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker i jordfarver pga. Lågernes natur-look.

Altså gode grønne farver, brune nuancer osv. :)

Det ville jeg selv køre det i, og så købe ind af grej og pynt (hoptimister måske?) i den farvekategori :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker i jordfarver pga. Lågernes natur-look.

Altså gode grønne farver, brune nuancer osv. :)

Det ville jeg selv køre det i, og så købe ind af grej og pynt (hoptimister måske?) i den farvekategori :)

Jeg tænkte også kobber men var derefter ide forladt! Og det alene ville være møj kedeligt.

Sølv/metal ville køkkenet godt kunne bære fordi det er så varmt i forvejen.

Mine tanker var:

En bakke til olie, salt, krydderier m.m. Som de tidligere ejere havde. Men syntes ikke kobber er super praktisk men en i grøn ville da ikke være dum!

En krukke til grydeskeer m.m. Jeg har en lyseblå jeg brugte i det gamle køkken men den kunne jeg måske spray male??? Har kobber, guld og sølv spray på lager. Men ved ikke om det holder på porcelæn når man tører det af :unsure

Jeg forstår ikke helt tæppet foran håndvasken men jeg har et gråt kludetæppe jeg kan forestille mig der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gode forslag - jeg ville bare lige nævne hvor helt afsindigt vildt og absurd misundelig - på den rare ikke-giftige måde ;) - jeg er på mængden af bordplads og skabe! :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvej at male væg(gene). Det gør afsindigt meget for et rum fx at lave en grå væg. Især når der ikke rigtig er mulighed for billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvej at male væg(gene). Det gør afsindigt meget for et rum fx at lave en grå væg. Især når der ikke rigtig er mulighed for billeder.

Tænker du bare 1 mur?

Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle fine klinker og sætte op ved kogepladerne! Der er nemlig tapet bag og det bliver klamt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen gode forslag - jeg ville bare lige nævne hvor helt afsindigt vildt og absurd misundelig - på den rare ikke-giftige måde ;) - jeg er på mængden af bordplads og skabe! :p

Ha ha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du bare 1 mur?

Jeg kunne godt tænke mig at finde nogle fine klinker og sætte op ved kogepladerne! Der er nemlig tapet bag og det bliver klamt!

Ja det kunne jeg godt finde på. Synes det bliver for voldsomt med et helt rum i fx mørkegrå. Fx den ved døren - kan ikke lige se ordentlig billede af det ;)

Ad! Ja få noget op der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne jeg godt finde på. Synes det bliver for voldsomt med et helt rum i fx mørkegrå. Fx den ved døren - kan ikke lige se ordentlig billede af det ;)

Ad! Ja få noget op der!

Det var en god ide!

Der er meget vægplads mod døren og der hænger en kæmpe opslagstavle nu.

Jeg snakker lige med Anders om hvad han syntes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var en god ide!

Der er meget vægplads mod døren og der hænger en kæmpe opslagstavle nu.

Jeg snakker lige med Anders om hvad han syntes.

Er du på Pinterist? Ellers kan du måske få en masse god inspiration der? Jeg er selv til det rest simple. Har dog de køkkenting stående fremme, så vi bruger mest: elkeder, min elskede Kenwood, vores knive hænger på væggen og så har vi en kæmpe frugtskål stående. Kan se I også har en Mellemhøj bordplade over ovnen. Der står vores microbølgeovn, sammen med vores skærebrætter og en blomst/caktus ting oven på i en grøn potte. Så har vi en hay bakke i grøn og en i grå til køkkenrulle og salt og peber.

 

Vi har ikke malet en væg, men valgt at hænge et stort billede op i stedet. Vi regner dog med at få dekoreret en ende af køleskabets skab (hvor siden vender bart ud mod koge"øen" så den kan bruges til opslagstavle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan ser vores ud - med julepynt dog ;)

OcOKICp.jpg

vDeOFla.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER