Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

Den hopper jeg med på!

Og så glæder jeg mig til at kunne ligge Signe så jeg kan malke ud - AV beton bryster!!! Det har indtil videre taget 2,5 time at forsøge <_<

Fedt, skal vi skynde os og blive gamle sammen :lolhit

PS hvor er jeg glad for du har afsløret navn på fb, har været lige ved at skrive det mindst 2 gange :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:respekt at du er klar til det! Jeg tudede halvvejs igennem første gang min søn skulle passes da han var omkring 4 mdr :lol 

 

Håber I får en super god aften :)

Tak det gør vi helt sikkert :D

Svigermor har før haft ham nogle timer og ved han er i gode hænder :kuller

Men vi bliver også i byen og biografen er 5-10 min gang fra svigernes hus ;)

Har ikke været udenfor byen uden bettemanden endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til venindehygge og Bars behandling i morgen! (Min krop trænger til lidt ny energi!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste kommer hjem i morgen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel!! Jeg for seriøst nervøse trækninger af at tænke på at jeg er arbejdsløs :rolleyes

1,5 dag tilbage!!!

Bør jeg egentligt melde mig syg i morgen når jeg har sygehusbesøg? Eller er det total ligemeget eftersom jeg jo ikke har et møde eller andet at møde op til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel!! Jeg for seriøst nervøse trækninger af at tænke på at jeg er arbejdsløs :rolleyes

1,5 dag tilbage!!!

Bør jeg egentligt melde mig syg i morgen når jeg har sygehusbesøg? Eller er det total ligemeget eftersom jeg jo ikke har et møde eller andet at møde op til?

Principielt tror jeg, at du burde melde dig syg, men da jeg var arbejdsløs synes jeg, konsulenterne sagde meget tydeligt mellem linjerne at de helst var fri fra sygemeldinger, hvis det bare var en enkelt dag, hvor man alligevel ikke skal til møde. Det giver vist for meget administrativt arbejde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Principielt tror jeg, at du burde melde dig syg, men da jeg var arbejdsløs synes jeg, konsulenterne sagde meget tydeligt mellem linjerne at de helst var fri fra sygemeldinger, hvis det bare var en enkelt dag, hvor man alligevel ikke skal til møde. Det giver vist for meget administrativt arbejde ;)

Til intromødet var de ENORMT strikse med at man skulle melde sygdom! Gerne med 14 dages varsel som han sagde - det er åbenbart sådan at arbejdsløse kan forudsige hvornår de bliver syge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til intromødet var de ENORMT strikse med at man skulle melde sygdom! Gerne med 14 dages varsel som han sagde - det er åbenbart sådan at arbejdsløse kan forudsige hvornår de bliver syge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi jeg ville ikke foretage mig noget. Du hører højst sandsynligt ikke noget fra dem. Og hvis du gør, så vil det jo tidligst være i forbindelse med noget du så skulle dagen efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se min mand om to timer efter han har været på kursus i tre dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi jeg ville ikke foretage mig noget. Du hører højst sandsynligt ikke noget fra dem. Og hvis du gør, så vil det jo tidligst være i forbindelse med noget du så skulle dagen efter.

Helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fedt, skal vi skynde os og blive gamle sammen :lolhit

PS hvor er jeg glad for du har afsløret navn på fb, har været lige ved at skrive det mindst 2 gange :oops

Ja lad os! Vi kunne styre et plejehjem for HÅRDT :lolhit

Hæ hæ :D nu er det officielt. De nærmeste jar fået det at vide enten Face to Face eller ved at Anders sendte en video hvor Mie fortæller det.

Men ene positive reaktioner :yay selv sundhedsplejersken var direkte henrykt over navnet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at natten er ovre! Er urolig for min yngste klump kærlighed fordi hun har gylpet helt enormt meget. Tror ikke jeg får lukket et øje :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at natten er ovre! Er urolig for min yngste klump kærlighed fordi hun har gylpet helt enormt meget. Tror ikke jeg får lukket et øje :(

Ro på søte! Det er HELT normalt at småbabyer gylper... (Nogen mere end andre).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro på søte! Det er HELT normalt at småbabyer gylper... (Nogen mere end andre).

Det var nu fordi der var rod med flaskerne. Ved et uheld havde hun fået for meget pulver i en flaske, og så havde hun fået en flaske for meget, fordi Anders havde fejl læst hende og givet mad da hun i virkeligheden nok havde mave bøvl. Hun skreg indtil kl 1.30 i nat så min mavefornemmelse om at hun var skidtmas var god nok :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle til 3D skanning idag og se lillesøster - og se Carl Emils reaktion på at se hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At skulle til 3D skanning idag og se lillesøster - og se Carl Emils reaktion på at se hende

God fornøjelse! Glæder mig til at høre hans reaktion :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu fordi der var rod med flaskerne. Ved et uheld havde hun fået for meget pulver i en flaske, og så havde hun fået en flaske for meget, fordi Anders havde fejl læst hende og givet mad da hun i virkeligheden nok havde mave bøvl. Hun skreg indtil kl 1.30 i nat så min mavefornemmelse om at hun var skidtmas var god nok :(

Argh øv! :( håber maven er bedre i dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit højre bryst glæder sig til Sofie vågner :rolleyes

Nu er det 4 timer siden sidst... Hun sover altså bare vildt godt i barnevognen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv! :( håber maven er bedre i dag :kiss

Det er den :) hun er helt sig selv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At holde babyshower for min søster i morgen. Hun aner ingenting :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jul simpelthen :glad 

 

Glæder mig til at være en familie på fire der skal fejre jul.. Glæder mig til at Ida forstår meget mere af julen. 

Glæder mig til at skulle se julekalender med Ida(hvis hun kan sidde stille til det)

Glæder mig til at skulle til Aalborg for at juleshoppe med min familie, hvor Ida skal "møde" julemanden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se de billeder Vi har fået taget hos fotografen i dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et godt glas rødvin eller to..! Der er bare et års tid til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.