Besvaret October 22, 2015 At komme hjem fra sygehuset med en rask August...Åhh nej Tina, håber snat i finder ud af hvad det er, så han hurtigt kan blive frisk og i kan komme hjem igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At komme hjem fra sygehuset med en rask August... Ej hvad laver I på sygehuset? :( :kram Håber A snart er rask! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 God bedring med A Tina :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg glæder mig til weekenden! Rittersport og VMD imorgen, shopping med min mor og E lørdag, spilaften med B lørdag aften og skift til vintertid på søndag. Yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Jeg glæder mig til weekenden! Rittersport og VMD imorgen, shopping med min mor og E lørdag, spilaften med B lørdag aften og skift til vintertid på søndag. Yay :yay Hehe, jeg ville have gættet på, at det med vintertiden var ret ligegyldigt, når man har baby og tumling ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Hehe, jeg ville have gættet på, at det med vintertiden var ret ligegyldigt, når man har baby og tumling ;) Medmindre man er smart (og har muligheden) og rykker tiden ca 15 min over de næste dage ;) vi begyndte i forgårs (det gik vasken i dag fordi jeg skulle på sygehuset så vi skulke op 30 min før vi plejer :rolleyes - men op på hesten i aften hvis hun ikke er for smadret ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Medmindre man er smart (og har muligheden) og rykker tiden ca 15 min over de næste dage ;) vi begyndte i forgårs (det gik vasken i dag fordi jeg skulle på sygehuset så vi skulke op 30 min før vi plejer :rolleyes - men op på hesten i aften hvis hun ikke er for smadret ;) ) Det virker desværre ikke her :( Har prøvet tidligere og ligegyldigt hvor sent han kommer i seng vågner han på samme tidspunkt. Så herhjemme kan vi se frem til en vågen tumling kl 5 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak piger - i er skisme dejlige! BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak piger - i er skisme dejlige! BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre.. Åh nej, det lyder ikke rart, Tina :(Jeg håber de finder ud af hvad han fejler og får hjulpet ham i en fart :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Til alle de her niv og spændinger rent faktisk udvikler sig til noget brugbart <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak piger - i er skisme dejlige! BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre.. Det er vel ikke astmatisk bronkitis? God bedring med ham :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak piger - i er skisme dejlige! BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre.. Åh det lyder skidt :( god bedring med ham søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Næste uge! Jeg bliver mor igen lige om lidt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Det virker desværre ikke her :( Har prøvet tidligere og ligegyldigt hvor sent han kommer i seng vågner han på samme tidspunkt. Så herhjemme kan vi se frem til en vågen tumling kl 5 :(:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Hehe, jeg ville have gættet på, at det med vintertiden var ret ligegyldigt, når man har baby og tumling ;) Herhjenme er vintertid MEGA bonus, eftersom vi har en lille dreng, der gerne vil sove længe og være længe oppe - så kan vi få hans sovetider "normaliseret" lidt ;) Og så kan jeg godt lide at skifte til vintertid fordi jeg altid føler, at jeg har god tid og tiden går langsomt den dag ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Tak piger - i er skisme dejlige! BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre.. :kram Øv hvor væmmeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Herhjenme er vintertid MEGA bonus, eftersom vi har en lille dreng, der gerne vil sove længe og være længe oppe - så kan vi få hans sovetider "normaliseret" lidt ;) Og så kan jeg godt lide at skifte til vintertid fordi jeg altid føler, at jeg har god tid og tiden går langsomt den dag ^_^ Hehe, min lille søn sover også gerne halvlænge, hvis det kan blive i mors seng :rolleyes Så jeg ser egentlig også frem til det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 At vores nye bil bliver leveret om 3-5 uger, flere og flere funktioner sætter ud af den gamle :shooter (og den skulle da helst kunne kører til forhandleren i bytte ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Italiensk is imorgen :p :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Hindeløsning på torsdag! Hvis jeg når det inden jeg bliver sindssyg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 24, 2015 Hindeløsning på torsdag! Hvis jeg når det inden jeg bliver sindssyg... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 At det er min tur til at hoppe med J i vandet til babysvømning idag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Den lækre brunsviger der hygger sig i oven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 25, 2015 Opdatering fra Susanne - forhåbentlig om at hun har haft en skøn fødsel og at alle har det godt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites