Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

At komme hjem fra sygehuset med en rask August...

Åhh nej Tina, håber snat i finder ud af hvad det er, så han hurtigt kan blive frisk og i kan komme hjem igen :kram

Del dette indlæg

At komme hjem fra sygehuset med en rask August...

Ej hvad laver I på sygehuset? :( :kram Håber A snart er rask!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring med A Tina :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til weekenden! Rittersport og VMD imorgen, shopping med min mor og E lørdag, spilaften med B lørdag aften og skift til vintertid på søndag. Yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig til weekenden! Rittersport og VMD imorgen, shopping med min mor og E lørdag, spilaften med B lørdag aften og skift til vintertid på søndag. Yay :yay

Hehe, jeg ville have gættet på, at det med vintertiden var ret ligegyldigt, når man har baby og tumling ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, jeg ville have gættet på, at det med vintertiden var ret ligegyldigt, når man har baby og tumling ;)

Medmindre man er smart (og har muligheden) og rykker tiden ca 15 min over de næste dage ;) vi begyndte i forgårs (det gik vasken i dag fordi jeg skulle på sygehuset så vi skulke op 30 min før vi plejer :rolleyes - men op på hesten i aften hvis hun ikke er for smadret ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Medmindre man er smart (og har muligheden) og rykker tiden ca 15 min over de næste dage ;) vi begyndte i forgårs (det gik vasken i dag fordi jeg skulle på sygehuset så vi skulke op 30 min før vi plejer :rolleyes - men op på hesten i aften hvis hun ikke er for smadret ;) )

Det virker desværre ikke her :( Har prøvet tidligere og ligegyldigt hvor sent han kommer i seng vågner han på samme tidspunkt. Så herhjemme kan vi se frem til en vågen tumling kl 5 :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak piger - i er skisme dejlige!

BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre..

Del dette indlæg

Annonce ♥

BBM: de ved det ik helt præcis, men har heldigvis udelukket både rota og RS virus. Men hans vejrtrækning er noget lort - og hver gang han spiser kommer det op igen pga slim og snot. Han havde omkring 39 i feber i går, men heldigvis ikke i dag... Hans vejrtrækning er derimod blevet værre..

Åh nej, det lyder ikke rart, Tina :(

Jeg håber de finder ud af hvad han fejler og får hjulpet ham i en fart :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til alle de her niv og spændinger rent faktisk udvikler sig til noget brugbart <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er vel ikke astmatisk bronkitis?

God bedring med ham :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det lyder skidt :( god bedring med ham søde :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næste uge! Jeg bliver mor igen lige om lidt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det virker desværre ikke her :( Har prøvet tidligere og ligegyldigt hvor sent han kommer i seng vågner han på samme tidspunkt. Så herhjemme kan vi se frem til en vågen tumling kl 5 :(

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Herhjenme er vintertid MEGA bonus, eftersom vi har en lille dreng, der gerne vil sove længe og være længe oppe - så kan vi få hans sovetider "normaliseret" lidt ;) Og så kan jeg godt lide at skifte til vintertid fordi jeg altid føler, at jeg har god tid og tiden går langsomt den dag ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram Øv hvor væmmeligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjenme er vintertid MEGA bonus, eftersom vi har en lille dreng, der gerne vil sove længe og være længe oppe - så kan vi få hans sovetider "normaliseret" lidt ;) Og så kan jeg godt lide at skifte til vintertid fordi jeg altid føler, at jeg har god tid og tiden går langsomt den dag ^_^

Hehe, min lille søn sover også gerne halvlænge, hvis det kan blive i mors seng :rolleyes Så jeg ser egentlig også frem til det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vores nye bil bliver leveret om 3-5 uger, flere og flere funktioner sætter ud af den gamle  :shooter (og den skulle da helst kunne kører til forhandleren i bytte ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Italiensk is imorgen :p :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hindeløsning på torsdag!

Hvis jeg når det inden jeg bliver sindssyg...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hindeløsning på torsdag!

Hvis jeg når det inden jeg bliver sindssyg...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At det er min tur til at hoppe med J i vandet til babysvømning idag :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den lækre brunsviger der hygger sig i oven :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opdatering fra Susanne - forhåbentlig om at hun har haft en skøn fødsel og at alle har det godt :wub

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.