Besvaret October 8, 2015 At finde ud af, om jeg skal have en lille ny nevø eller lille ny niece til februar ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Til at gå på barsel i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Glæder mig til at Liff er kørt rigtigt ind i DP og at hun endelig vænner sig til at være der uden gråd... Hader at hun skal være ked og utryg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Weekend fra i eftermiddag, date med min mand, Lalandia med mine drenge og et vennepar. Det bliver sådan en god weekend :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Til at gå på barsel i morgen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 :yayMega :yay Og så fejrer jeg det med en weekend i sommerhus med nogle tøser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Jeg glæder mig faktisk bare helt vildt meget til at sprælle N ligger OVENPÅ min mave fremfor inden i den :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 8, 2015 Glæder mig så meget til at få min mand hjem efter 3 dages forretningsrejse. Savner både ham og hans hjælp med ungerne. Man er sq i undertal af arme med to små røvere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2015 At få indviet mine nye sneakers med en rask gåtur med barnevognen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2015 Til mens kommer i næste uge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Til det er mig, der skal lave en nyfødt-baby-opdatering :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Til at blive frisk! Jeg er IKKE god til at være syg altså. Og jeg kan da tydeligt mærke at min gravide krop ikke er fan af alt det her liggen ned, det gør jo ondt over det hele! Og så glæder jeg mig til scanning og lægesamtale på tirsdag. Selvom det også bliver hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 11, 2015 Kønsscanning i morgen :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Til at få mit møde i morgen overstået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 at juleforummet bliver åbnet :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Til at blive frisk! Jeg er IKKE god til at være syg altså. Og jeg kan da tydeligt mærke at min gravide krop ikke er fan af alt det her liggen ned, det gør jo ondt over det hele! Og så glæder jeg mig til scanning og lægesamtale på tirsdag. Selvom det også bliver hårdt! Har du overvejet influenza vaccine? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 at juleforummet bliver åbnet :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Har du overvejet influenza vaccine? Jo men ja men ej. Jeg er faktisk virkelig ikke fan af tanken. Jeg skal til sidste lægebesøg på mandag, så må jeg se om hun kan få mig overbevist eller hvordan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 12, 2015 Jo men ja men ej. Jeg er faktisk virkelig ikke fan af tanken. Jeg skal til sidste lægebesøg på mandag, så må jeg se om hun kan få mig overbevist eller hvordan :) Jeg var heller ikke sikker på jeg ville have den men efter at have oplevet en mini influenza for kort tid siden var jeg ikke så meget i tvivl mere. Det er bare hardcore at være syg som gravid (som du selv oplever nu :( ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 Til at give W et kram, jeg savner ham SÅ meget lige nu :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 At sove 6 timer i streg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 At sove 6 timer i streg! Årh det savner jeg! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 13, 2015 At bage småkager med V imorgen ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites