Besvaret August 11, 2015 Glæder mig faktisk utrolig meget til at få veer :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Glæder mig faktisk utrolig meget til at få veer Famous last words... :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2015 Jeg glæder mig til barsel (selvom det også bliver sært at gå fra). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 MD i morgen :) Og når vi kommer hjem er vi inviteret til spontan fødselsdagsfejring hos nogle gode venner. Kongespil og grill. Det kan kun blive en god dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Til på lørdag. Tror jeg skal have en lille skid på. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2015 Glæder mig til tøse hygge I morgen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Haha jeg havde godt tænkt på hvornår i begyndte at snakke bk jul ;) Det er da læææænge siden :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Til på lørdag. Tror jeg skal have en lille skid på. :D Velfortjent :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At sove længe imorgen - fik pludselig besøg af min storesøsters veninde - det kom til at tage 2 timer at aflevere nogle madkasser :lol super hyggeligt! MEEEEEEN ikke lige med i planerne :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At starte op på zumba på onsdag 1-1,5 times Anita tid. Det glæder jeg mig til :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Til at køre på de nye rulleskøjter, jeg snart skal ud og købe :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Til at bettemanden melder sin ankomst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At min søn flytter hjemmefra, så jeg kan sove :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 Velfortjent :pJa det er nemlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At få boller senere, selvom vi lige har spist. Har den største craving efter boller lige pt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At Inger bliver rask og jeg kan sove godt igen!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At Inger bliver rask og jeg kan sove godt igen!! God bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2015 At det halsbrand jeg åbenbart skal døje med hver aften smutter langt væk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 At hente vores kattekilling kl 13 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 At hente vores kattekilling kl 13 :loveshowerÅh jeg vil også have en kattekilling :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 Til at jeg skal i biffen med K i eftermiddag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 At det halsbrand jeg åbenbart skal døje med hver aften smutter langt væk... :ditto <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2015 At ham lillebror forstår at hans lejekontrakt altså er udløbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites