Besvaret July 31, 2015 At spise denne her i aften : :mam :sandie Uhmmmmm hvornår er jeg inviteret? :LOL Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Uhmmmmm hvornår er jeg inviteret? :LOL Mon ikke vi sætter tænderne i den kl 20. Du er velkommen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Mon ikke vi sætter tænderne i den kl 20. Du er velkommen :yay Så skal jeg vidst skynde mig, når nu du skal bo så laaaangt væk :kram2 det kunne skisme være hyggeligt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Så skal jeg vidst skynde mig, når nu du skal bo så laaaangt væk :kram2 det kunne skisme være hyggeligt :yay Arh, mon ikke du kan nå fra Århus (ikke?) til Skovlunde på seks timer ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Uhmmmmm hvornår er jeg inviteret? :LOL :ditto Eller endnu bedre du og A kommer til Århus og besøger mig, Mie og Kathrine :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Arh, mon ikke du kan nå fra Århus (ikke?) til Skovlunde på seks timer ;) Jov måske :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 :ditto Eller endnu bedre du og A kommer til Århus og besøger mig, Mie og Kathrine :p Se det var også en god ide :super :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 At spise denne her i aften : :mam :sandie Armen det er total fejt at vise sådanne kager.. Det gør næsten ondt på den højrgravide her. Som ELSKER ferrero rocher :sandie :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 :ditto Eller endnu bedre du og A kommer til Århus og besøger mig, Mie og Kathrine :p Hold kæft, hvor gad jeg godt! Ville elske at møde jer :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Armen det er total fejt at vise sådanne kager.. Det gør næsten ondt på den højrgravide her. Som ELSKER ferrero rocher :sandie :sandie Undskyld! :badgirl Kan det trøste lidt, at ferrero rocher er nærmest umulige at opdrive! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Undskyld! :badgirl Kan det trøste lidt, at ferrero rocher er nærmest umulige at opdrive! :D Lidt - især når jeg kan sige at det er meget nemt hernede i grænselandet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 10!!! :O dage, så skal vi til samtale i Skive.... Kun 10 dage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 Hold kæft, hvor gad jeg godt! Ville elske at møde jer :biglove I lige måde, søde :kiss Var den god? :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2015 En forhåbentligt veloverstået MD på mandag :kuller Kommer du så og ripper mit babytøjslager, hvis det er en pige??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Lidt - især når jeg kan sige at det er meget nemt hernede i grænselandet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 I lige måde, søde :kiss Var den god? :sandie Ja. Bunden var lidt hård, og dermed lidt svær at spise. Men den smagte fantastisk, og den var bare verdens nemmeste at lave - især hvis man har både Foodprocessor og en røremaskine. Jeg kan kun anbefale at lave den :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Ja!!!! Hvis ikke Majs har taget det hele :-p Det har hun ikke :) og nu er der str. 62 Og noget 68 i bunken også! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Til min mand kommer hjem, så vi kan komme I BILKA! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Ja!!!! Hvis ikke Majs har taget det hele :-p Så ville jeg have nok til tvillinger :lol der er VILDT meget lækkert tilbage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Kommer du så og ripper mit babytøjslager, hvis det er en pige??? Det er smadder snyd hun er efter Laura, hun har sådan noget fint tøj ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Det er smadder snyd hun er efter Laura, hun har sådan noget fint tøj ;) Haha :D - har jo tøj op til str 104 til at ligge... men nu skal det Liff er vokset ud af, altså væk...jeg drukner! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Haha :D - har jo tøj op til str 104 til at ligge... men nu skal det Liff er vokset ud af, altså væk...jeg drukner! Ja ja men du sælger jo kun ud af det hun er vokset ud af :D :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Jeg har booket fotografering af Marius og Julius. Fandt et tilbud på facebook 395 inkl 3 billeder i 13x18 og 25 % rabat på efterbestillinger. Så de skal fotograferes på fredag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Jeg har booket fotografering af Marius og Julius. Fandt et tilbud på facebook 395 inkl 3 billeder i 13x18 og 25 % rabat på efterbestillinger. Så de skal fotograferes på fredag :)Hvor hvor hvor? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2015 Ja. Bunden var lidt hård, og dermed lidt svær at spise. Men den smagte fantastisk, og den var bare verdens nemmeste at lave - især hvis man har både Foodprocessor og en røremaskine. Jeg kan kun anbefale at lave den :super Lækkert, men øv med bunden. Måske en opskrift kunne lande i min PM? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites