Besvaret July 6, 2015 At vi skal flytte i næste uge :yay :yay - ikke over at du flytte væk fra Jylland, men at det hele faldt på plads.. Er spændt på om Martha lader jer flytte så.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Verdens nemmeste brød ;) Det skal hæve i lang tid, men er så simpelt. Jeg glæder mig allerede :PJa tak opskrift please :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 :yay - ikke over at du flytte væk fra Jylland, men at det hele faldt på plads.. Er spændt på om Martha lader jer flytte så.. ;) Ja det er jo lige det ;) Samme tanke har jeg også haft et par gange ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Er det en opskrift du vil dele? :) Ja tak opskrift please :) Jeg bruger DENNE opskrift :) I det jeg bagte i dag, skiftede jeg 100 gram mel ud med rugmel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At skulle klippes imorgen. Det er noget af en høstak jeg render rundt med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At vi skal flytte i næste uge :yay Ej hvor spændende! :yay NU kommer det tæt på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Ej hvor spændende! :yay NU kommer det tæt på! Ja det gør :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At vi skal flytte i næste uge :yayWow det går stærkt nu. Endelig en BKer mere på Sjælland ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 At få Filippa hjem i eftermiddag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 At komme til psykolog. Det er tiltrængt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 Mødregruppe på torsdag :yayJeg glæder mig til at få en... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 At jeg skal ud og se baby imorgen :glad Jeg når desværre ikke st købe barselsgave og har lidt dårlig samvittighed, for hun har vist både en lille ting til Julius og Marius. Det må jeg have styr på til D. 22. hvor hele MG skal ud at spise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 Jeg glæder mig til at få en... Det gjorde jeg også. Sagde nej til den første, fordi det var alt for tidligt for os. Og nu var jeg endt med at blive lidt utålmodig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2015 At min mand får ferie imorgen aften engang :yay Og til at kunne nyde to ugers kærestetid, inden baby kommer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 Næste forår/sommer hvor Leonora også kan tulle rundt i haven og hjælpe til som Filippa har gjort i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2015 At vores gæster tager hjem i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At kunne vende mig i sengen igen, uden at det gør ondt, er besværligt osv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At min mand får ferie imorgen aften engang :yay Og til at kunne nyde to ugers kærestetid, inden baby kommer :loveshower Åhh - så skal i hygge jer!! Lav ting som kun i to kan. Den tid kommer ikke igen foreløbig :) Den er helt speciel kan jeg husker. Man glæder sig til baby kommer, men man er også bevidst omkring den sidste sådan alene kæreste-tid :) Nyd det :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At Tina Liv kommer om lidt og tager 3-års billeder af Silke Elia :loveshower Har kun en mindre tøjkrise ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Åhh - så skal i hygge jer!! Lav ting som kun i to kan. Den tid kommer ikke igen foreløbig :) Den er helt speciel kan jeg husker. Man glæder sig til baby kommer, men man er også bevidst omkring den sidste sådan alene kæreste-tid :) Nyd det :kram2 Ja vi skal :D min tilstand taget i betragtning, bliver det ikke til de aller største armbevægelser, men igår morges brugte jeg fx 1 time på at lave morgenmadspandekager til min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Ja vi skal :D min tilstand taget i betragtning, bliver det ikke til de aller største armbevægelser, men igår morges brugte jeg fx 1 time på at lave morgenmadspandekager til min mand og så har vi planer om at sku ud og spise og måske et smut i noget badeland.. Det sidste er lidt usikkert endnu dog ;) Og mange tak søde :kiss Vi lavede en del wellness ting og det er oplevelser som jeg stadig husker ret tydeligt - det var skønt :loveshower Flot at du har lavet morgenmad til din mand i en time, håber han blev glad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Vi lavede en del wellness ting og det er oplevelser som jeg stadig husker ret tydeligt - det var skønt :loveshower Flot at du har lavet morgenmad til din mand i en time, håber han blev glad ;) Jeg sad på en stol det meste af tiden :P Men han blev rigtig glad og vi hyggede vældig med at spise dem så der var det værd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Åhh - så skal i hygge jer!! Lav ting som kun i to kan. Den tid kommer ikke igen foreløbig :) Den er helt speciel kan jeg husker. Man glæder sig til baby kommer, men man er også bevidst omkring den sidste sådan alene kæreste-tid :) Nyd det :kram2:dittoVores sidste dag sammen uden Theodor var bare så hyggelig. Vi spiste frokost og lavede alt det vi godt kunne lide. Vi snakkede også om, at det ville være en god sidste dage bare os to. Veerne kom samme aften. Det kan stadig gøre mig høj :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites