Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

Sommeren! Bare at være hjemme med min nye søn og skønne mand i to måneder!!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg har fået hentet mine ting på arbejdet. Er på vej derind nu og har bare lyst til at vende om og løbe i den modsatte retning.

Det skal bare overstås

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få vores reol til stuen leveret på fredag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

Det her! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til juli! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er :gravid indtil andet er bevist :kuller

  

Ja, jeg var så begejstret at jeg ikke så hvor jeg postede det her :blush den skulle jo have være i 'hvad gør dig glad i dag'- tråden :rolleyes

Det her! :glad

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skulle på kursus i Roskilde i to dage og da jeg havde fri, har jeg kørt ham herover. Det var ikke meget dyrere at bestille hotel til to end til én, så nu får vi en sjælden mand/kone hyggeaften på hotel sammen, langt væk fra opvask og pligter - det glæder jeg mig til. Vi henter mad på Sunset i aften og tager med tilbage på værelset og så hygger vi ellers foran fjernsynet. Jeg har ligeledes planer om at bruge en del af aftenen på lige så sjælden selvforkælelse; tænker noget med ansigtsmaske og ting i den dur :p Eneste lille skår i glæden er mens for fuld udblæsning, samt at det betyder at dyrene derhjemme er overladt til sig selv i halvandet døgn, det giver mig altid dårlig samvittighed og lidt almindelig moderlig bekymring :rolleyes

I morgen tager jeg ud og besøger søde Mette A. og hendes fantastiske familie, mens manden snupper anden kursusdag. Det glæder jeg mig også rigtig meget til :loveshower

Og fredag aften tager jeg ud til min barndomsveninde (som jeg ikke har set siden november engang) og hygger med hende og hendes kæreste, inden jeg skal møde på arbejde. Det bliver også rigtig dejligt :loveshower

Og så kan jeg da også lige i flæng nævne at jeg glæder mig til at starte på mit nye arbejde, til to ugers ferie lige om lidt og til fire ugers ferie i juni. Hvor manden og jeg tager på festival og det glæder jeg mig også rigtig meget til.

Ej men altså, synes faktisk at mit liv er ret så skønt i dag :D :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden skulle på kursus i Roskilde i to dage og da jeg havde fri, har jeg kørt ham herover. Det var ikke meget dyrere at bestille hotel til to end til én, så nu får vi en sjælden mand/kone hyggeaften på hotel sammen, langt væk fra opvask og pligter - det glæder jeg mig til. Vi henter mad på Sunset i aften og tager med tilbage på værelset og så hygger vi ellers foran fjernsynet. Jeg har ligeledes planer om at bruge en del af aftenen på lige så sjælden selvforkælelse; tænker noget med ansigtsmaske og ting i den dur :P Eneste lille skår i glæden er mens for fuld udblæsning, samt at det betyder at dyrene derhjemme er overladt til sig selv i halvandet døgn, det giver mig altid dårlig samvittighed og lidt almindelig moderlig bekymring :rolleyes

I morgen tager jeg ud og besøger søde Mette A. og hendes fantastiske familie, mens manden snupper anden kursusdag. Det glæder jeg mig også rigtig meget til :loveshower

Og fredag aften tager jeg ud til min barndomsveninde (som jeg ikke har set siden november engang) og hygger med hende og hendes kæreste, inden jeg skal møde på arbejde. Det bliver også rigtig dejligt :loveshower

Og så kan jeg da også lige i flæng nævne at jeg glæder mig til at starte på mit nye arbejde, til to ugers ferie lige om lidt og til fire ugers ferie i juni. Hvor manden og jeg tager på festival og det glæder jeg mig også rigtig meget til.

Ej men altså, synes faktisk at mit liv er ret så skønt i dag :D :yay

Lyder da som et par fantastiske dage :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Glæder mig til sommerhus tur med bedsterne i slutningen af måneden

Freja og jeg tager afsted sammen med svigermor onsdag morgen og tager ned til min mor i deres sommerhus og så kommer N, svigerfar og min far om fredagen og så skal der bare hygges

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores badeværelse er færdigt! Og uden flere dumme overraskelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vores badeværelse er færdigt! Og uden flere dumme overraskelser.

:Yay håber det bliver lige om lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Yay håber det bliver lige om lidt!

Tak! :) De har sagt fredag eftermiddag senest, så det krydser vi fingre for. Og forsikringen æder regningen, så i stedet for at betale 30.000, skal vi betale 2.500 i selvkritikken! :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :) De har sagt fredag eftermiddag senest, så det krydser vi fingre for. Og forsikringen æder regningen, så i stedet for at betale 30.000, skal vi betale 2.500 i selvkritikken! :yay :yay :yay

Ej hvor lækkert! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder da som et par fantastiske dage :yay

Det er det søreme indtil videre i hvert fald! Har underholdt mig selv i fire timer i Roskildecenteret her til formiddag og shoppet så meget at jeg skammer mig gevaldigt :blush Det var dog hovedsageligt i Føtex og så lidt udsalg i H&M, men det løb op alligevel, synes jeg. Vi har jo egentlig ikke råd, men manglede gevaldigt meget noget nyt undertøj, da alt det gamle efterhånden er slidt og hullet. Og så er jeg ved at have tabt mig så tilpas meget efterhånden, at jeg faktisk også er vokset ud af mine bukser og havde brug for nogle nye. Så det fik jeg :p Jeg har jo fødselsdag inden så længe, så tænker at jeg må ønske mig lidt tøjpenge af familien, som jeg så bare har brugt allerede :rolleyes

Lige nu sidder jeg for mig selv på en sten og kigger ud over Roskilde Fjord. Manden er stadig på kursus, så jeg nyder ensomheden og stilheden lidt. Synes at jeg er kommet helt på ferie :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det søreme indtil videre i hvert fald! Har underholdt mig selv i fire timer i Roskildecenteret her til formiddag og shoppet så meget at jeg skammer mig gevaldigt :blush Det var dog hovedsageligt i Føtex og så lidt udsalg i H&M, men det løb op alligevel, synes jeg. Vi har jo egentlig ikke råd, men manglede gevaldigt meget noget nyt undertøj, da alt det gamle efterhånden er slidt og hullet. Og så er jeg ved at have tabt mig så tilpas meget efterhånden, at jeg faktisk også er vokset ud af mine bukser og havde brug for nogle nye. Så det fik jeg :p Jeg har jo fødselsdag inden så længe, så tænker at jeg må ønske mig lidt tøjpenge af familien, som jeg så bare har brugt allerede :rolleyes

Lige nu sidder jeg for mig selv på en sten og kigger ud over Roskilde Fjord. Manden er stadig på kursus, så jeg nyder ensomheden og stilheden lidt. Synes at jeg er kommet helt på ferie :D

Du trænger virkelig også til noget dig tid! Så det er dig velundt!!! Er det veninden der ikke svarede du skal besøge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fredag hvor Jonas og Ronja starter forældreorlov og ferie :glad Jonas har 3 uger og Ronja har 1 uge. I den uge skal vi til Sverige alle 4 og bare slappe af :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du trænger virkelig også til noget dig tid! Så det er dig velundt!!! Er det veninden der ikke svarede du skal besøge?

Tusind tak :kiss Ja, det gjorde jeg vist. Føler mig som et helt nyt menneske i dag - der dog stadig trænger til at komme hen og sove om lidt :D

Ja, det er hende jeg skal besøge. Jeg hørte tilbage fra hende i søndags :yay Hun havde haft en lidt svær tid og var ked af ikke at have fået svaret så længe. Men der var ikke noget galt mellem os, så det var jo dejligt. Kunne virkelig heller ikke forstå det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det var godt!!! :yay

Ja slap af og nyd dagene!!! Det er dig velundt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indkaldelse til sygehuset. Glæder mig til at være på den anden side!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ses med min veninde i dag. Vi har ikke set hinanden siden november :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få Marius værelse færdig, så vi kan få alle legesagerne ud af stuen. Det roder helt vildt...

xxHfKq6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk møde i morgen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bk møde i morgen!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.