Besvaret March 4, 2016 At gå i seng :zzz Hård nat? :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 Hård nat? :kiss Det må man bare sige :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 At besøge mit arbejde lige straks og vise vidunderet frem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 At besøge mit arbejde lige straks og vise vidunderet frem :D Håber kollegerne også syntes om vidunderet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2016 At ingen snotter og hoster mere! Forår, ja tak!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 Tøsehygge i aften...håber drengene er nogle eksemplariske unger som vil sove så aftenen bliver hyggelig :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 At ingen snotter og hoster mere! Forår, ja tak!!! Enig kom nu forår! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 At ingen snotter og hoster mere! Forår, ja tak!!! Yes please! Det glæder jeg mig også til :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 5, 2016 Yes please! Det glæder jeg mig også til :rolleyes:ditto x 1000! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 En helt normal uge uden sygdom (be om, tak!). Børnehave, skole, sød mand, lidt rengøring og sund madlavning. Det er ambitionerne - det sku vel være muligt ?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Sommerferie... Har lige bestilt ferie går Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2016 Til at sove igen og til at fødslen endelig går i gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Til at bage brownie cheesecake :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Til at denne dag er overstået og jeg kan gå i seng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 At få min spillehjelm til håndbold Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2016 Til manden står op så jeg kan hvile. Dumme influenza <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Familie tur til lalandia i næste uge! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Til at overraske min mand senere. Min mor kommer og passer Adrian, og så skal vi i byen og spise alene for første gang siden fødslen :yay Og han ved det ikke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Til at overraske min mand senere. Min mor kommer og passer Adrian, og så skal vi i byen og spise alene for første gang siden fødslen :yay Og han ved det ikke :DSkønt! God aften :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 11, 2016 Skønt! God aften :kram2 Tak! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites