Besvaret February 27, 2016 Playdate hos min kære veninde :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Min lillebror kommer i aften og vi skal bage kage :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Glæder mig til dåb i morgen...til at se og smage den kage vi har bestilt...til at få min nye kjole på og se pæn ud til en forandring og til at hygge med vores gæster ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Til i aften, hvor jeg forhåbentlig (antijinx!!!) kan være Susanne et par timer og spise en stor rød-ish Mash-bøf med fritter og bearnaise i selskab med 3 voksne hunkøn! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Til i aften, hvor jeg forhåbentlig (antijinx!!!) kan være Susanne et par timer og spise en stor rød-ish Mash-bøf med fritter og bearnaise i selskab med 3 voksne hunkøn! :D Åh... Styg misundelse :D Krydser fingre for vellykket aften til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Til i aften, hvor jeg forhåbentlig (antijinx!!!) kan være Susanne et par timer og spise en stor rød-ish Mash-bøf med fritter og bearnaise i selskab med 3 voksne hunkøn! :D Håber du får en fantastisk aften, jeg er såååå misundelig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Til i aften, hvor jeg forhåbentlig (antijinx!!!) kan være Susanne et par timer og spise en stor rød-ish Mash-bøf med fritter og bearnaise i selskab med 3 voksne hunkøn! :D :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 27, 2016 Orv ja, dét glæder jeg mig også til :7himmel Gad vide hvordan det føles :unsure Don't remember :chin: Har en fornemmelse af at det er godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Til at sove midt på dagen i næste uge :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Til efterfødselssamtale på tirsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Til efterfødselssamtale på tirsdag :)Skønt. Det er jeg sikker på, du får en masse ud af. Spøger fødslen stadig meget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 At jeg får lettet røven og gjort noget. Indtil videre er min største 'bedrift' i dag at have lavet to toast, at skrive en masse på BK og at have fået tæv i Uno lidt for mange gange :rolleyes Det bliver huset altså ikke babyklar af kone :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Skønt. Det er jeg sikker på, du får en masse ud af. Spøger fødslen stadig meget?Ikke så meget mere - heldigvis. Men tror det er en god afslutning for mig. Mest af alt fordi den jo ikke gik som planlagt. Jeg vil gerne høre om jeg skal være obs på noget hvis der bliver en næste gang osv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Ikke så meget mere - heldigvis. Men tror det er en god afslutning for mig. Mest af alt fordi den jo ikke gik som planlagt. Jeg vil gerne høre om jeg skal være obs på noget hvis der bliver en næste gang osv :)Sådan havde jeg det også, og min samtale løsnede klart nogle ting i mig og gav mig en anden forståelse af noget af forløbet.Jeg skal klart også have en samtale denne gang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Sådan havde jeg det også, og min samtale løsnede klart nogle ting i mig og gav mig en anden forståelse af noget af forløbet. Jeg skal klart også have en samtale denne gang Jeg har i hvert fald nogle ting jeg gerne lige vil have klarlagt i hvert fald :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 MD imorgen :) Spændende! :) Krydser fingre og håber at I får en god scanning :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 At jeg får lettet røven og gjort noget. Indtil videre er min største 'bedrift' i dag at have lavet to toast, at skrive en masse på BK og at have fået tæv i Uno lidt for mange gange :rolleyes Det bliver huset altså ikke babyklar af kone :klap Jo mere jeg er på babyklar, jo længere er jeg også fra at være der i den virkelige verden :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Jo mere jeg er på babyklar, jo længere er jeg også fra at være der i den virkelige verden :D Haha, ja det er sgu noget skidt, det burde jo følges ad, synes man :D Jeg fik dog i det mindste lagt en kæmpe bunke vasketøj sammen og på plads og sat en vask mere over nu. Så nåede man da så langt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 At vi alle sammen bliver raske igen, for det her sygdoms fis har vi ikkr tid til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 Sygdomsfrit hjem - og det snart tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 28, 2016 :kram til alle i sygdomsramte hjem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 At det ikke længere niver og gør ondt i min syning, så jeg kan smide mig i sofaen, smække benene op og strikke helt uden ubehag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 1, 2016 Til at blive mærkbart tyndere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites