Besvaret January 21, 2016 At hente A om seks timer :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 At det her sygdom forlader min krop :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 At det her sygdom forlader min krop :prik :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 21, 2016 Til at begge mine børn er friske igen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At se Ida i hovedet når vi lige om lidt holder ved svømmehallen istedet for børnehaven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At se Ida i hovedet når vi lige om lidt holder ved svømmehallen istedet for børnehaven. :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At manden og jeg skal have et døgns tid alene, bare os to i weekenden :glad Det er første gang siden oktober 2014 :O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At manden og jeg skal have et døgns tid alene, bare os to i weekenden :glad Det er første gang siden oktober 2014 :O Det lyder skønt - og tiltrængt ;) god fornøjelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Det lyder skønt - og tiltrængt ;) god fornøjelse :) :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At få afleveret speciale. 14 dage endnu, og så kan jeg slappe af, og være gravid med hovedet i stedet for kun med kroppen. Trænger til at få tid til at redebygge og krea-sysle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At få afleveret speciale. 14 dage endnu, og så kan jeg slappe af, og være gravid med hovedet i stedet for kun med kroppen. Trænger til at få tid til at redebygge og krea-sysle :)Det kan jeg godt forstå :-) der er ikke lang vej igen nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Det kan jeg godt forstå :-) der er ikke lang vej igen nu Nej, det begynder at ligne noget. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Til at få mit nye strikkepindesæt som jeg har fået af J :yay det ligger og venter på posthuset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 At manden og jeg skal have et døgns tid alene, bare os to i weekenden :glad Det er første gang siden oktober 2014 :o Fantastisk! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 22, 2016 Til Marius og jeg skal på tur sammen og købe fastelavns kostume imorgen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Til vi skal hygge med de pandekager jeg er ved at lave :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Til vi skal hygge med de pandekager jeg er ved at lave :sandie Erica har også bestilt pandekager - glæder mig også Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Til at vi skal ud til en veninde i aften og spise :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Til vi skal hygge med de pandekager jeg er ved at lave :sandie Øj, det var en god ide! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 At vores lejlighed er solgt. Vi har åbent hus i morgen og mægleren skrev, at han tror den er solgt i morgen. Jeg håber han har ret. Kryds fingre for at der er en køber der vil flytte ind D. 1 marts så vi ikkr skal sidde med dobbelthusleje. Jeg glæder mig til flytningen i næste weekend og overstået og at det forhåbentlig lykkes os at lave en lille trold mere i slutningen af næste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Jeg har købt et startnummer til kvindeløb :O Jeg valgte så ti km, så jeg glæder mig, til det er overstået :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 23, 2016 Glæder mig til ny bil på mandag!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 At møde lillesøster :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2016 At sove lidt længere i morgen (om Nohr vil :goodluck ). J er hjemme til at tage W, så jeg behøver ikke op med ham :yay J skal først køre 9:30 eller sådan, så det kan blive helt godt hvis jeg er heldig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2016 At få mere end 2-3 timers sammenhængende søvn.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites