Besvaret October 13, 2015 Årh det savner jeg! :biglove :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 At holde en fridag med Marius imorgen. Har lovet ham, vi skal ned at se togene imorgen :D Så vi må daffe en tur på stationen når Julius skal sove lur ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 14, 2015 at juleforummet bliver åbnet :yay :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 At skulle til 3D/4D scanning i dag kl. 17 :) godt nok lang tid endnu men glæder mig til at se prinsessen igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Djurs sommerland imorgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2015 Djurs sommerland imorgen :D :Ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2015 :DittoUhh så må jeg se om jeg kan få øje på dig/jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2015 Djurs sommerland imorgen :D Der skal vi hen i morgen - håber det holder tørt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 Til scanning på mandag :glad og forhåbentlig opstart af hormoner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2015 At lillesøster kommer ud!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 At være helt alene hjemme i morgen, når kæresten er taget på arbejde og Theo i børnehave ^_^ Trænger altså til lidt alenebarsel :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 At være helt alene hjemme i morgen, når kæresten er taget på arbejde og Theo i børnehave ^_^ Trænger altså til lidt alenebarsel :blush :ditto bare sammen med E ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Babysvømning om lidt. Selvom jeg ikke må være med i vandet (dumme mens :prik) så glæder jeg mig til at se min mand og baby hygge :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 18, 2015 Til på tirsdag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Bryllupsdag i morgen med lækker middag og teatertur. Uden børn en hel aften, og bare nyde tosomheden og at vi har været gift i 4 år :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Bryllupsdag i morgen med lækker middag og teatertur. Uden børn en hel aften, og bare nyde tosomheden og at vi har været gift i 4 år :7himmel Uhh det lyder også godt og tillykke med bryllupsdagen i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At vores gulv bliver færdigt, så jeg ikke længere skal have håndværkere rendende. Og SÅ skal vi altså ikke have flere projekter foreløbig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At Anders kommer hjem - det er HÅRDT at være Mie i dag og det har jeg bare ikke energi til at håndtere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 At CE bliver rask... Jeg er bombet over ikke at have et øjeblik med ro og fred.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 21, 2015 Uhh det lyder også godt og tillykke med bryllupsdagen i morgen Tak. Vi gjorde det samme sidste år, og det var så skønt. Når vi begge er på SU og ikke har så meget luksus i hverdagen, så er det året højdepunkt, når vi den ene gang om året går all in :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 Klokken 18.15 i aften. Hvor jeg står i håndboldhallen i mit træningstøj og er klar til 2 timers Maria tid :yay Selvom jeg elsker mine børn over alt på jorden, så trænger jeg til at kunne lægge ansvaret omkring børn, hjemmet og alt det andet fra mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At komme hjem fra sygehuset med en rask August... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At komme hjem fra sygehuset med en rask August... :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 22, 2015 At komme hjem fra sygehuset med en rask August...:kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites