Besvaret October 3, 2015 At få skrevet min opgave færdig (og så hjælper det jo helt vildt at bruge tid på BK :lolhit ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Det var så fedt! Jeg stod helt op af hegnet mod midten, så fik klappet dem alle tre i hænderne :kuller Jeg havde sådan en følelse af, at du var ret godt placeret :D Ikke dårligt med lidt håndklask :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Ej men så var i der længe før os :p:D Vi blev ret overraskede over ikke at skulle gå vildt langt for parkering :P Vi synes vi var så sent på den :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 At finde ud af om Vinnus venter en dreng eller pige :LOL :lol Hvor er du sød :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 :D Vi blev ret overraskede over ikke at skulle gå vildt langt for parkering :P Vi synes vi var så sent på den :D :D vi gik lidt, men ikke voldsomt langt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 Svømmehal med mine piger, mor og søster i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 At Rasmus, Ida og Eigil går en tur over middag = søvn til mor. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Jeg skal SÅ meget have is, når V er puttet! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 At mine unger flytter hjemmefra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 At mine unger flytter hjemmefra! :ditto Eller evt bare begynder at blive lidt teenage-dovne :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 :ditto Eller evt bare begynder at blive lidt teenage-dovne :zzz Åh ja det lyder godt - især når nu jeg (indtilvidere) er pige fri :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Åh ja det lyder godt - især når nu jeg (indtilvidere) er pige fri :lolhit Shit, det havde jeg ikke gennemtænkt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Omvendt bliver det lidt forfærdeligt, når de bliver så store, at de ikke gider putte længere :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2015 Til Simon sover, for så skal jeg ud og hygge i køkkenet med bollebagning og zombieserie på ipad'en. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2015 at overraske min kæreste med hjemmelavet babi pangang i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 At N forhåbentlig får et af de 2 jobs han skal til samtale om i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 At N forhåbentlig får et af de 2 jobs han skal til samtale om i dag:goodluckHvor skal han ellers hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Det er lidt syret, men han skal til samtale i Odense om et arbejde i Holstebro :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Jeg glæder mig helt vildt til Lalandia i weekenden :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Flødekartofler i aften :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2015 Flødekartofler i aften :glad Eeeeej ! Jeg vil ogs' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 5 ugers undersøgelse og efterfødsels samtale i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 7, 2015 Starte på nyt job på mandag, efter halvandet år som ledig/på barsel. Er nervøs og spændt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites