Besvaret September 30, 2015 Har bestilt to stk. Yumbox (én med fire rum og én med seks rum) samt to stk. Drink in the Box. De sender desværre kun indenrigs i USA og Canada, men jeg har familie i Seattle, som pakkerne bliver sendt til og derfra tager min faster og onkel det med hjem til Danmark. Lidt af en omvej, men i det mindste får jeg præcis de udgaver jeg gerne vil have. Har søgt og søgt efter noget lignende i Europa, men det lader vist ikke til at kunne lade sig gøre. ;) Mangler kun at finde en lille termokande, der kan bruges til varm mad. Har set en del amerikanske mødre bruge dem og blev straks helt betaget af det. :P Synes bare at USA har et sindssygt større og bedre udvalg af dimser til madpakken end det danske marked kan tilbyde. <_< Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Til Take That koncert i morgen :yay :ditto Råb højt hvis du ser mig! Jeg er rund på maven og ligner en flodhest med vom :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 At Albert begynder at sove i stedet for at skrige om natten :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 At Albert begynder at sove i stedet for at skrige om natten :boo Det lyder ikke sjovt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Haha... nåede lige at undre mig over huen :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Det lyder ikke sjovt :kram2 Tak :kiss Natten var heldigvis bedre end frygtet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Til Take That koncert i morgen :yay:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 :ditto Råb højt hvis du ser mig! Jeg er rund på maven og ligner en flodhest med vom :p Det skal jeg gøre - og i lige måde! Hvor har du billet? Jeg er i pitten. Hvor ved jeg endnu ikke, må se hvor de bedste pladser er når vi kommer ind... Første række bliver det i hvert fald ikke. Men det bliver en fest!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 :ditto :yay det bliver feeedt. Jeg er teenager i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Hente Ida i børnehave om en halv time Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Det skal jeg gøre - og i lige måde! Hvor har du billet? Jeg er i pitten. Hvor ved jeg endnu ikke, må se hvor de bedste pladser er når vi kommer ind... Første række bliver det i hvert fald ikke. Men det bliver en fest!!! Vi har siddepladser - tykke mig kan slet ikke holde til den koncert :p men afsted det skal jeg :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 :yay det bliver feeedt. Jeg er teenager i dag :yayDet bliver rigtig godt :yay Jeg er bare træt af vi først sætter kurs mod Herning ret sent <_< Vi har hørt, at vi så kan ende med at skulle gå mega langt fra parkeringsplads til Boxen <_< Vi har også siddepladser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Pige fødselsdags hygge imorgen :yay har smidt en Asti og 4 Jakobsen special øl på køl :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2015 Det bliver rigtig godt :yay Jeg er bare træt af vi først sætter kurs mod Herning ret sent <_< Vi har hørt, at vi så kan ende med at skulle gå mega langt fra parkeringsplads til Boxen <_< Vi har også siddepladser :) Arh øv! Hvornår vil i være der? Jeg har total tyk-tøjkrise :rolleyes hvad skal jeg tage på? Enten er jeg overdressed eller underdressed :prik men mit tøj udvalg er simpelthen ikke det største! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Stuegang. Har ventet siden kl 10... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Weekend hos mine forældre med mine piger :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Til hjemmelavet pizza :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 At min mand snart kommer og henter mig :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Arh øv! Hvornår vil i være der? Jeg har total tyk-tøjkrise :rolleyes hvad skal jeg tage på? Enten er jeg overdressed eller underdressed :prik men mit tøj udvalg er simpelthen ikke det største! Vi var der 18.50, hende Ericka gik på mens vi var på toilet :) Det var en FAB koncert :loveshower Dog mangler jeg noget af det som de havde med i O2 Arena (så koncerten i biografen i sommer :) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 At min mand snart kommer og henter mig :gladSå skønt du blev løsladt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Vi var der 18.50, hende Ericka gik på mens vi var på toilet :) Det var en FAB koncert :loveshower Dog mangler jeg noget af det som de havde med i O2 Arena (så koncerten i biografen i sommer :) ) Det var så fedt! Jeg stod helt op af hegnet mod midten, så fik klappet dem alle tre i hænderne :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2015 Vi var der 18.50, hende Ericka gik på mens vi var på toilet :) Det var en FAB koncert :loveshower Dog mangler jeg noget af det som de havde med i O2 Arena (så koncerten i biografen i sommer :) ) Ej men så var i der længe før os :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2015 At finde ud af om Vinnus venter en dreng eller pige :LOL :lol:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites