Besvaret September 29, 2015 Til at vi skal besøge Vs gamle dp i efterårsferien :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Til at komme hjem og få en lur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Til min sidste arbejdsdag i morgen er overstået. Så skal jeg være fuldtidsstuderende og mor med overskud! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Til min sidste arbejdsdag i morgen er overstået. Så skal jeg være fuldtidsstuderende og mor med overskud! :) :kram :kiss håber du får dit overskud igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 :kram :kiss håber du får dit overskud igen :)Tak søde! Det håber jeg også - i hvert fald når jeg lige har fået indhentet alt det forsømte ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2015 Til min sidste arbejdsdag i morgen er overstået. Så skal jeg være fuldtidsstuderende og mor med overskud! :) Good choice! Jeg håber det er lige hvad du og I har brug for ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Good choice! Jeg håber det er lige hvad du og I har brug for ❤️ Tak søde! Det håber og tror jeg det er :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 At få de super fede madkasser og dunke jeg lige har bestilt hjem fra USA :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Jeg glæder mig helt vildt til fredag, for så kommer min søde kæreste hjem, og jeg har for første gang i tusind år weekendfri :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Sidder lige og glæder mig til virkelig mange ting - Zoneterapi med lillemanden idag - Bryllup på lørdag UDEN børn - Ferie hos min mor med begge unger i uge 42 - Restorativ yoga i slutningen af oktober - Ediths fødselsdag - Date med manden, hvor vi skal se Fuhlendorff - Mor/datter yoga hos yogini yoga i november - December - Og så at min fødselsdag fejres i Thailand til januar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Sidder lige og glæder mig til virkelig mange ting - Zoneterapi med lillemanden idag - Bryllup på lørdag UDEN børn - Ferie hos min mor med begge unger i uge 42 - Restorativ yoga i slutningen af oktober - Ediths fødselsdag - Date med manden, hvor vi skal se Fuhlendorff - Mor/datter yoga hos yogini yoga i november - December - Og så at min fødselsdag fejres i Thailand til januar Lækre ting at glæde sig til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Jeg har en pose guldkarameller der ligger og råber inde fra stuen - og bare venter på at W falder i søvn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Jeg har en pose guldkarameller der ligger og råber inde fra stuen - og bare venter på at W falder i søvn! Det er sjovt... Jeg synes bestemt, jeg hørte dem hviske "Men vi vil hellere sendes til Aalborg og spises af Mette...!" :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Det er sjovt... Jeg synes bestemt, jeg hørte dem hviske "Men vi vil hellere sendes til Aalborg og spises af Mette...!" :whistling Det kan du ikke høre helt fra Aalborg ;) Desuden står der på posen under serveringsforslag "bør spises øst for Storebælt", true story! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Det kan du ikke høre helt fra Aalborg ;) Desuden står der på posen under serveringsforslag "bør spises øst for Storebælt", true story! Øv, busted! :blush Hmm, men med post-DKs ellers yderst rimelige priser (:rolleyes) så kan det vist heller ikke betale sig at sende dem nogle steder :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Øv, busted! :blush Hmm, men med post-DKs ellers yderst rimelige priser (:rolleyes) så kan det vist heller ikke betale sig at sende dem nogle steder :lol Hehe, nej Porto overstiger prisen. De koster en flad 10er i Netto. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Hehe, nej Porto overstiger prisen. De koster en flad 10er i Netto.Mnjaeh. Der er bare lidt længere til Netto end til min postkasse (og der er ellers langt...). :unsure Og jeg har lidt lovet min sofa at tilbringe lidt kvalitid med den og pleje mit butt-print. :chin:Edit: Og E ligner heller ikke en, der synes det er ok, at jeg rejser mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Mnjaeh. Der er bare lidt længere til Netto end til min postkasse (og der er ellers langt...). :unsure Og jeg har lidt lovet min sofa at tilbringe lidt kvalitid med den og pleje mit butt-print. :chin: Edit: Og E ligner heller ikke en, der synes det er ok, at jeg rejser mig ;) Awww stkl mig E så for du guldkaramellerne! Øj hvor jeg TRÆNGER til at sidde med lille blød baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Awww stkl mig E så for du guldkaramellerne! Øj hvor jeg TRÆNGER til at sidde med lille blød baby. Haha ej okay, så choko-hungrende er jeg alligevel ikke :D Men hey, du får en snaaaaaart :kiss (Og min er herre-klistret idag... Både på tigermåden og bogstavelig talt fordi vi ordner arp med olie - deraf huen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 At få de super fede madkasser og dunke jeg lige har bestilt hjem fra USA :DUh, link :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Haha ej okay, så choko-hungrende er jeg alligevel ikke :D Men hey, du får en snaaaaaart :kiss (Og min er herre-klistret idag... Både på tigermåden og bogstavelig talt fordi vi ordner arp med olie - deraf huen) Haha... nåede lige at undre mig over huen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Uh, link :D Har bestilt to stk. Yumbox (én med fire rum og én med seks rum) samt to stk. Drink in the Box. De sender desværre kun indenrigs i USA og Canada, men jeg har familie i Seattle, som pakkerne bliver sendt til og derfra tager min faster og onkel det med hjem til Danmark. Lidt af en omvej, men i det mindste får jeg præcis de udgaver jeg gerne vil have. Har søgt og søgt efter noget lignende i Europa, men det lader vist ikke til at kunne lade sig gøre. ;) Mangler kun at finde en lille termokande, der kan bruges til varm mad. Har set en del amerikanske mødre bruge dem og blev straks helt betaget af det. :P Synes bare at USA har et sindssygt større og bedre udvalg af dimser til madpakken end det danske marked kan tilbyde. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Lækre ting at glæde sig til :) Det er det nemlig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2015 Til Take That koncert i morgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites