Besvaret September 11, 2015 Hader at det kommer samme tid som versus. Hvorfor skal alt det gode altid sendes på samme tid ?? :prik True! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 I morgen eftermiddag når jeg (forhåbentlig) har gennemført løbet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At holde lidt fødselsdag i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Den risalamande jeg har stående i køleskabet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At N har inviteret mig ud og spise imorgen på running sushi :yay love him :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 At Eigil vågner igen, så jeg kan få tømt mine beton :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Den risalamande jeg har stående i køleskabet :) Og der fik jeg da lige lyst til risalamande! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Og der fik jeg da lige lyst til risalamande! :D Sorry ;) Den var mega go (og en smule kvalmende når man spiser en hele) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Og der fik jeg da lige lyst til risalamande! :D:ditto Eeeeelsker risalamande!!! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Sorry ;) Den var mega go (og en smule kvalmende når man spiser en hele) Helt i orden! :D Godt at du nød den - på trods af at det var lidt kvalmende :P :ditto Eeeeelsker risalamande!!! :sandie Også mig. Af en eller anden årsag er det aldrig faldet mig ind at lave det andet end til juleaften. Dét må da vist ændres på! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2015 Tulles barnedåb :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2015 At min mand får weekend om halvanden time. Det er sgu hårdt at mandsopdække tiger-baby :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2015 At min mor kommer i morgen - vi skal til København og spise og i Skuespilhuset bagefter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 At min mor kommer i morgen - vi skal til København og spise og i Skuespilhuset bagefter :) Det lyder hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 At jeg tager mig sammen til at få skrevet noget igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 At mandag kommer hurtigt og det er gode nyheder jeg får! Tankerne fylder godt nok meget i øjeblikket :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 At mandag kommer hurtigt og det er gode nyheder jeg får! Tankerne fylder godt nok meget i øjeblikket :( Hvad venter du svar på? Jeg har ikke rigtig været på BK i den sidste tid. :kram2 for det kunne du vist godt bruge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Hvad venter du svar på? Jeg har ikke rigtig været på BK i den sidste tid. :kram2 for det kunne du vist godt bruge Jeg skal til scanning på hospitalet for at se om jeg har en cyste i underlivet igen. Sidst var jeg nødt til at blive opereret og det vil jeg gerne undgå igen ;) det kan godt være det er ingenting men min egen læge synes hun kunne mærke noget da hun undersøgte mig. Tak for kram :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 At mandag kommer hurtigt og det er gode nyheder jeg får! Tankerne fylder godt nok meget i øjeblikket :( Kan jeg godt forstå :kram håber der kommer gode nyheder på mandag :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Kan jeg godt forstå :kram håber der kommer gode nyheder på mandag :goodluck Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Til at få det bedre. Få fjernet det ton sten der har valgt at bosætte sig i min mave og den sumobryder der permanent er flyttet ind på min brystkasse <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2015 Kan jeg godt forstå :kram håber der kommer gode nyheder på mandag :goodluck:ditto:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Jeg skal til scanning på hospitalet for at se om jeg har en cyste i underlivet igen. Sidst var jeg nødt til at blive opereret og det vil jeg gerne undgå igen ;) det kan godt være det er ingenting men min egen læge synes hun kunne mærke noget da hun undersøgte mig. Tak for kram :) Krydser :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 19, 2015 Glæder mig til at fejre min store pige imorgen. 1. Fejring ud af 3 :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites