Besvaret September 8, 2015 Jeg glæder mig til at kunne få en ekstra streg på graviditetstesten på et tidspunkt :wub:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Til slut november/start december hvor vores nye bil er klar :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2015 Til at bettemanden vågner så jeg kan få tømt betonpatten :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 3D-scanning senere :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 At underskrive papirene på huset imorgen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 3D-scanning senere :loveshower Ihhhh :kuller må vi så se billeder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Til at de her er færdigbagte.. Og malede.. Og lakerede.. Og pakket ind :p Jeg håber virkelig de holder! Men min erfaring med trylle dej er lig nul :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Til at de her er færdigbagte.. Og malede.. Og lakerede.. Og pakket ind :p Jeg håber virkelig de holder! Men min erfaring med trylle dej er lig nul :lol Så fine :) Husk at lade et lille sted være ulakeret, så evt. Fugt kan trænge ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Så fine :) Husk at lade et lille sted være ulakeret, så evt. Fugt kan trænge ud :)Det vidste jeg faktisk godt ;) :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Ihhhh :kuller må vi så se billeder? Ja, men vi fik slet ikke nogen gode :( Hun lå hele tiden med hovedet bag hænder, navlestreng eller livmodervæg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Til at begge unger sover - så skal jeg have slik, drikke sodavand og se skod-tv :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Ja, men vi fik slet ikke nogen gode :( Hun lå hele tiden med hovedet bag hænder, navlestreng eller livmodervæg. Øv det er jeg ked af at høre :( :kram2 Jeg håber at alligevel kunne fornemme hende lidt :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Øv det er jeg ked af at høre :( :kram2 Jeg håber at alligevel kunne fornemme hende lidt :kiss Det kunne vi godt :) Skriver lige lidt om det i min tråd, når jeg ikke er så træt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2015 Jeg glæder mig i hvert fald IKKE til glukosebelastning i morgen - men jeg glæder mig temmelig meget til det er overstået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Brunch med mine drenge når jeg er færdig her på sygehuset :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 NF om 1,5 time :yay Eller - glæder mig egentlig mere til at den er overstået, og jeg har fået bekræftet en lav risiko... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 Hyggeaften med min søster i babysam :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 NF om 1,5 time :yay Eller - glæder mig egentlig mere til at den er overstået, og jeg har fået bekræftet en lav risiko... :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 10, 2015 NF om 1,5 time :yay Eller - glæder mig egentlig mere til at den er overstået, og jeg har fået bekræftet en lav risiko... Så er det nu :goodluck Tænker på dig og venter på opdatering :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 At sove mere end 20 minutter om natten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Til der kommer vild med dans i aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Til lidt afslapning når W skal sove lur. Jeg er helt smadret og weekenden byder vidst ikke på så meget afslapning <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2015 Til der kommer vild med dans i aften :loveshowerHader at det kommer samme tid som versus. Hvorfor skal alt det gode altid sendes på samme tid ?? :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites