Besvaret August 27, 2015 At finde ud af med mig selv om Im skal være storebror :unsure Spændende! Hvad betyder det mon? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Spændende! Hvad betyder det mon?At en del af mig har lyst til at være gravid igen, få et spædbarn, give Im en søskende. Men samtidig er jeg i tvivl om jeg er klar og har lyst. Føler at vi også lige skal have afklaret, hvor slemt det står til med Im inden :unsureÅrh, jeg er virkelig i vildrede :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Fredag i næste uge, hvor vi skal have et kig ind i baby-hulen. Men er egentlig også lidt nervøs - tænk hvis der ikke er liv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 At en del af mig har lyst til at være gravid igen, få et spædbarn, give Im en søskende. Men samtidig er jeg i tvivl om jeg er klar og har lyst. Føler at vi også lige skal have afklaret, hvor slemt det står til med Im inden :unsure Årh, jeg er virkelig i vildrede :( Im er ikke ret gammel, er han? Har du ikke tid nok til at træffe den beslutning uden stress? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 27, 2015 Im er ikke ret gammel, er han? Har du ikke tid nok til at træffe den beslutning uden stress? :unsure16 mdr og nej jeg er ikke presset af alderen, er stadig under 30. Er bare bekymret for, hvor stort et aldersspring jeg vil have. Og så har jeg virkelig ikke lyst til at gøre min uddannelse færdig, men så længe min mand ikke er færdig er jeg nødt til at fortsætte :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Til massage senere :) Nøj det gad jeg godt :) God fornøjelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Hvorfor er du nødt til at fortsætte? Er det i forhold til ønsket om at hjemmepasse eller hvad? I forhold til aldersforskellen, så er der 3,9 år mellem Maja og Aron, og de unger hænger altså sammen som ærtehalm!!! De får begge et flip når Aron er i børnehaven i legestue mens Maja også er der, hvis de ikke får lov til at lege sammen. Når Maja kommer hjem fra sin anden mor, er Aron den første som hviner af fryd og løber ud og siger Hej :-) Så vil bare sige at aldersforskellen behøver slet ikke betyde at de ikke får et tæt forhold :-) Jeg har fx en lillebror som er 4,5 år yngre end mig og en storebror som er 2 år ældre. Dvs der er 6,5 år mellem dem, og de er altså også hinandens bedste venner :-) dejligt, at høre at jeg ikke skal tænke så meget på alderen. Tak :kiss Ja, det handler om hjemmepasning. Han vil ikke leve kun for hans su, og jeg kan virkelig ikke se mig selv som karrierekvinde. Måske det hele også handler om stress ved at skulle vende tilbage efter 2 år? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Nøj det gad jeg godt :) God fornøjelse Det blev så aflyst da hendes mand er blevet indlagt :( Øv! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Det blev så aflyst da hendes mand er blevet indlagt :( Øv! Ej øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Det blev så aflyst da hendes mand er blevet indlagt :( Øv! Åhh nej dog! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Glæder mig til Liff bliver frisk... feber og nu også opkast er altså ikke lige mig! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 28, 2015 Ja det var smadder ærgerligt. Men har fået en tid på mandag i stedet. Så nu kan jeg glæde mig til mandag i stedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Bassens dåb om tre timer :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Bassens dåb om tre timer :kuller Håber I får en god dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Bassens dåb om tre timer :kuller Rigtig god dag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Bassens dåb om tre timer :kuller Rigtig god dag til jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2015 Bassens dåb om tre timer :kuller I må have en fantastisk dag alle 3 :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Tak, sødeste piger :) Vi havde den skønneste dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Jeg glæder mig til at se, hvordan vores liv bliver, når farmand starter nyt arbejde :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Me too! Min mand starter i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 At min mand accepterer at Immanuel er sensitiv og respektere det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Jeg glæder mig til at se, hvordan vores liv bliver, når farmand starter nyt arbejde :unsure Ikke helt det samme - men her har far sidste barselsdag idag. Er noget spændt på imorgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Jeg glæder mig til at få fri! Nøj hvor jeg trænger til en lur!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2015 Ikke helt det samme - men her har far sidste barselsdag idag. Er noget spændt på imorgen :unsure Og så alligevel lidt det samme, for min mand har jo været hjemme stort set hele tiden siden bassen kom. Det bliver SÅ underligt, at vi skal være alene hver dag, jeg skal have alle nætterne osv efter fire mdr :O Men det bliver godt, det er jeg sikker på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites