Besvaret July 15, 2015 Ej men jeg har været helt hysterisk i sommerhuset efter jeg fandt den i gangen - lige ved badeværelset i øvrigt! Det ville simpelthen være det værste. Jeg tror faktisk næsten jeg har fobi for snegle. Især at have dem mellem tæerne. :pukeDet er altså også noget af det værste. Oplevede flere gange som barn at træde på sådan en med bare tæer :puke i dag har jeg fobi for snegle, hvilket tøserne synes er sjovt <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Ej men jeg har været helt hysterisk i sommerhuset efter jeg fandt den i gangen - lige ved badeværelset i øvrigt! Det ville simpelthen være det værste. Jeg tror faktisk næsten jeg har fobi for snegle. Især at have dem mellem tæerne. :puke Det lyder godt nok også klamt :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At få en aften og forhåbentlig også nat alene med Jonas på fredag :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Ford T koncert i aften med manden :yay Bliver skønt med date-night Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Til på fredag hvor jeg skal ud at spise med min tidligere svigerinde ❤ Hun er bare så sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Til på fredag hvor jeg skal ud at spise med min tidligere svigerinde ❤ Hun er bare så sød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 21, 2015 Til at skulle ud at spise med min MG imorgen og få tanket op på plus kontoen, for negativ kontoen sprænger snart... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Til at se smuksakken i morgen, når vi skal besøge familien på camping Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Til at få afklaret om den cyste har betydning for vores kommende fryseforsøg :unsure Det fylder i mit hovede :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2015 Til at få afklaret om den cyste har betydning for vores kommende fryseforsøg :unsure Det fylder i mit hovede :wacko Jeg fik en cyste punkteret og det havde ingen indflydelse på mit fryseforsøg. Håber det samme gør sig gældende for jer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Jeg fik en cyste punkteret og det havde ingen indflydelse på mit fryseforsøg. Håber det samme gør sig gældende for jer :kram Jeg håber ikke den for indflydelse :goodluck Min egen læge mente den ville forføje sig i forbindelse med kommende mens, men nu må vi se :) Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 At Søren og Anna kommer hjem allerede i morgen sidst på eftermiddagen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 At se mine svigere i aften. De har vist ikke været her siden juleaften :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 At se mine svigere i aften. De har vist ikke været her siden juleaften :oHåber i har haft en god aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2015 Til jul :loveshower det bliver magisk at være 4 til jul :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Til jul :loveshower det bliver magisk at være 4 til jul :kuller Jaaaaaaa :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2015 Håber i har haft en god aften :)Det var en rigtig hyggelig aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At få min baby i armene om senest 8 dage :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Den indbagte pizza, med ekstra ost, min mand er ovre at hente til mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At komme til jordmoder imorgen og høre fiskekutteren :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At komme til jordmoder imorgen og høre fiskekutteren :D :kuller minder mig om at jeg også snart skal :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 Selvom det lyder hårdt, så glæder jeg mig til at Ida starter i dagpleje igen 3. august, synes det er ved at være hårdt at have hende hjemme nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 At Mikkel bestemmer sig for at komme ud, gerne i denne uge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2015 :kuller minder mig om at jeg også snart skal :yay Det er simpelthen så fantastisk at komme derop og lytte :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites