Besvaret July 13, 2015 At det bliver hverdag, så jeg ikke skal sidde og være irriteret over, jeg er stået op med Julius igen igen og jeg igen kæmper med at få ham til at sove :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 :ditto Vores sidste dag sammen uden Theodor var bare så hyggelig. Vi spiste frokost og lavede alt det vi godt kunne lide. Vi snakkede også om, at det ville være en god sidste dage bare os to. Veerne kom samme aften. Det kan stadig gøre mig høj :7himmel Armen det lyder da også helt perfekt :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 At skulle i cirkus med Mie :yay - vi ved ikke lige hvornår men en aften i denne eller næste uge!!! Ih det bliver STORT!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Glæder mig til at få energi igen og til at tiden forhåbentlig snart begynder at gå lidt hurtigere... Til manden har ferie igen og vi kan være sammen som familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Den omgang tapas som vi har købt ind til at manden og jeg skal hygge med i aften :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2015 Til AC/DC-koncert på onsdag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Jeg fylder 30 til januar. Ikke noget jeg personligt glæder mig til. Men jeg glæder mig til at fejre dagen med familie og venner. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At starte i mødregruppe efter sommerferien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At få sommerferie på fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Glæder mig til familietur til Jesperhus = vi køber sæsonkort = gratis indgang til mange andre ting! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Til Edith bliver helt blefri... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Glæder mig til familietur til Jesperhus = vi køber sæsonkort = gratis indgang til mange andre ting! :yayVi skal også i Jesperhus :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 Veloverstået NF imorgen (forhåbentlig) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At min numse holder op med at gøre ondt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At se Freja i morgen :loveshower Selvom det har været fantastisk at have have to dage alene med N, så savner jeg hende godt nok meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 14, 2015 At Ida skal møde lillebror. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At børnene vågner :D de sover alle 3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At shoppe stof i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 At se min store pige igen og høre om hendes miniferie hos min far. :Biglove Og fejre min fars fødselsdag i aften samnen med resten af familien! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Ikke at være bange for at træde i en skovsnegl, når jeg er oppe og tisse om natten :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Ikke at være bange for at træde i en skovsnegl, når jeg er oppe og tisse om natten :glad Haha ja, det ville jeg sgu også glæde mig til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Haha ja, det ville jeg sgu også glæde mig til :DEj men jeg har været helt hysterisk i sommerhuset efter jeg fandt den i gangen - lige ved badeværelset i øvrigt! Det ville simpelthen være det værste. Jeg tror faktisk næsten jeg har fobi for snegle. Især at have dem mellem tæerne. :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 15, 2015 Til at smage mit nybagte franskbrød :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites