Besvaret July 3, 2015 Til Edith sover :boo Men med mit held i aften vågner Albert nok bare og vil have mad lige så snart jeg får lov at sove <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 At temperaturen falder til 23 I stedet for! :ditto! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Til Edith sover :boo Men med mit held i aften vågner Albert nok bare og vil have mad lige så snart jeg får lov at sove <_< :kram Håber du har fået noget søvn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Selvom jeg er super nysgerrig på hvorfor jeg virker sjællandsk :)Det er alle bare herinde synes jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Åh ja, og supersexet :PEr sikker på B synes du er super sexet ;) :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Hvis alle var så positive i tankegangen som du, så var verden helt anderledes :D :kiss En afsindig god styrke du har i det :kram2 Generelt har du altid sådan en dejlig og frisk tilgang til det hele- det beundre jeg virkelig :respekt Hvis det er mig du tænker på, så takker jeg da mange gange :kiss Jeg ejer bare flere JA hatte end NEJ hatte ;) Det er sjovere med et positivt syn, end et negativt. Det gør så meget mere for energien synes jeg ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Er sikker på B synes du er super sexet ;) :kiss Han siger da ikke nej i hvert fald :whistling Og tak :kiss Enig med ØB i at det er fantastisk så positiv, du er :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Han siger da ikke nej i hvert fald :whistling Og tak :kiss Enig med ØB i at det er fantastisk så positiv, du er :respektTak skal du have :kiss Det hele skal jo ikke være brok på denne side, så nogen skal have JA hatten på :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Det er alle bare herinde synes jeg :D Og jeg synes, alle er fra Jylland ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Og jeg synes, alle er fra Jylland ;)Haha hvor er det altså lidt sjovt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Det er alle bare herinde synes jeg :D Haha okay fair nok :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Det er alle bare herinde synes jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Og jeg synes, alle er fra Jylland ;) :ditto ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 Tak skal du have :kiss Det hele skal jo ikke være brok på denne side, så nogen skal have JA hatten på :lol:lol Og ja, den var til dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2015 :lol Og ja, den var til dig :kiss Kan kun sige i lige måde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Til at flytte .. Hvilket nok bliver snart :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Til at flytte .. Hvilket nok bliver snart :yay Fedt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 At det bliver lidt køligere. Puha kvalme og varme er den dårlig kombinationen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 Skal åbenbart til Blå Fest i næste weekend. Det bliver for fedt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 5, 2015 At bage det franskbrød jeg har slået op her til aften. I morgen skal der smovses ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At bage det franskbrød jeg har slået op her til aften. I morgen skal der smovses ;) :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At bage det franskbrød jeg har slået op her til aften. I morgen skal der smovses ;)Mums :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 :mam Mums :mamVerdens nemmeste brød ;) Det skal hæve i lang tid, men er så simpelt. Jeg glæder mig allerede :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 Verdens nemmeste brød ;) Det skal hæve i lang tid, men er så simpelt. Jeg glæder mig allerede :P Er det en opskrift du vil dele? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 6, 2015 At vi skal flytte i næste uge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites