Guest

Hvad glæder du dig til?

2,416 indlæg i dette emne

:ditto

Eller, ikke så meget til at din J går på ferie, men til at min mand får ferie :p

Haha, det var ellers sødt af dig at glæde dig til min mand går på ferie ;)

Hvornår har din mand ferie? Vi starter i morgen :yay

Del dette indlæg

Fem ugers ferie fra imorgen :yay

Men aller mest til på søndag, for der skal vi til scanning (selvom det nu også er det jeg frygter allermest lige for tiden)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næste weekend. Hvor Rasmus har fri igen.. HADER SOMMEREN !!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha, det var ellers sødt af dig at glæde dig til min mand går på ferie ;)

Hvornår har din mand ferie? Vi starter i morgen :yay

Han går fra til 14 dages ferie, om en uge (har gemt den ene uge til at lægge i forlængelse af barsel).

Dog kommer den der terminsdato jo ret tæt på i løbet af hans ferie, så hvem ved om han ender med at have 5 uger hjemme i streg? :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at føle mig pæn og feminin igen istedet for som en stor svedig hval :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at føle mig pæn og feminin igen istedet for som en stor svedig hval :P

Jeg er sikker på at i hvert fald feminin indkluderer "stor svedig hval" ;) :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han går fra til 14 dages ferie, om en uge (har gemt den ene uge til at lægge i forlængelse af barsel).

Dog kommer den der terminsdato jo ret tæt på i løbet af hans ferie, så hvem ved om han ender med at have 5 uger hjemme i streg? :p

Orv det ville da være ret lækkert :D

Vi satser selv på at J er hjemme 4 uger efter min fødsel, for det ramler højst sandsynligt sammen med juleferien :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til stille og rolige aftener, hvor Julius ikke skriger og vi kan have noget ordentlig samvær med Marius. Har SÅ dårlig samvittighed overfor ham :boo Håber virkelig at lactocare D dråber kan hjælpe på maveknebene og boblerne i maven...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er sikker på at i hvert fald feminin indkluderer "stor svedig hval" ;) :kram2

Haha du er sød :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til stille og rolige aftener, hvor Julius ikke skriger og vi kan have noget ordentlig samvær med Marius. Har SÅ dårlig samvittighed overfor ham :boo Håber virkelig at lactocare D dråber kan hjælpe på maveknebene og boblerne i maven...

:kram Det lyder godt nok hårdt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er da smuk!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er da smuk!

Tak :kiss Føler mig bare kæmpestor idag :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen din pjat, du er så flot gravid :wub

Men jeg ved hvordan du har det. Jeg føler mig ikke synderligt pæn.. Egentlig fjollet - det er da totalt ultimativt feminint at have sådan en gravidmave :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orv det ville da være ret lækkert :D

Vi satser selv på at J er hjemme 4 uger efter min fødsel, for det ramler højst sandsynligt sammen med juleferien :super

Ja det ville være så lækkert :D uanset, så er vi vist garanteret at han er en del hjemme i juli og august :)

Uh, ikke dumt med lang juleferie som lille ny familie på 4 :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen din pjat, du er så flot gravid :wub

Men jeg ved hvordan du har det. Jeg føler mig ikke synderligt pæn.. Egentlig fjollet - det er da totalt ultimativt feminint at have sådan en gravidmave :)

Tak :kiss Men altså, selve maven synes jeg faktisk også er flot! :blush Og ja, meget feminint at være gravid! :biglove Det er mere de vandfyldte ben, fødder, fingre og hager + håret som jeg ikke har magtet at føntørre og som derfor står ud til alle sider. Og så bare hele konceptet med at veje mere end min mand og udstøde "HNNNNNG!" hver gang jeg vender mig i sofaen. Og alle prutterne :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kiss Men altså, selve maven synes jeg faktisk også er flot! :blush Og ja, meget feminint at være gravid! :biglove Det er mere de vandfyldte ben, fødder, fingre og hager + håret som jeg ikke har magtet at føntørre og som derfor står ud til alle sider. Og så bare hele konceptet med at veje mere end min mand og udstøde "HNNNNNG!" hver gang jeg vender mig i sofaen. Og alle prutterne :rolleyes

Det er da mega feminint ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fra Samsø :p bor i en nordlig forstad til Århus :)

Der kan man bare se ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kan man bare se ;)

Selvom jeg er super nysgerrig på hvorfor jeg virker sjællandsk :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ny vaskemaskine til mig i dag! :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, og supersexet :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis alle var så positive i tankegangen som du, så var verden helt anderledes :D :kiss En afsindig god styrke du har i det :kram2

Generelt har du altid sådan en dejlig og frisk tilgang til det hele- det beundre jeg virkelig :respekt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aftensmaden idag.

Den består nemlig af løg og kartofler fra køkkenhaven

Del dette indlæg

Annonce ♥

Misundelse er en grim ting, men jeg er helt grøn lige nu! <_<

:) der er desværre al mulig grund til at være grøn, for udover en hyggelig dag, så var Muse bare alt for fede. Pænt goddag kæmpe energi overload indsprøjtning og cool'nes i uhørte mængder.

Så nu glæder jeg mig bare til den vabel jeg har, som har fået sin egen vabel (vabel-vabelen), heler og ikke gør ondt mere:) (totalt worth it)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At Sørens triatlon-eventyr er færdigt på søndag!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At temperaturen falder til 23 I stedet for!

At vi tager på familie shopping i centret imorgen :yay

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.