Besvaret June 26, 2015 Jeg glæder mig til om knap 2 timer. Så er min eksamen overstået! Puha! :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Glæder mig rigtig meget til at skulle holde weekend om 4½ time og til at fejre min søsters uddannelse i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Jeg glæder mig til om knap 2 timer. Så er min eksamen overstået! Puha! Pøj pøj :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Til lørdag hvor vi starter en uges ferie i det vestjyske (her: http://www.sommerhusedanmark.dk/sommerhus-29567688.html ) God ferie :) ligner sådanne et hus vi skal i til september :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Tak skal i have. Det blev til et 7 tal. De synes ikke der var sammenhæng i tingene, og der var nogle fejl og mangler. Jeg er lidt skuffet, for synes jeg har lavet et godt stykke arbejde og har udfordret mig selv, men så er der jo plads til forbedringer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Til manden og jeg rejser på ferie i morgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Tak skal i have. Det blev til et 7 tal. De synes ikke der var sammenhæng i tingene, og der var nogle fejl og mangler. Jeg er lidt skuffet, for synes jeg har lavet et godt stykke arbejde og har udfordret mig selv, men så er der jo plads til forbedringer.Stort tillykke med karakteren og glædelig sommerferie (?)Ærgerligt at du ikke er helt tilfreds. Det er så træls at have siddende i sig. Jeg kender følelsen. Heldigvis går det over igen, når man først er kommet sig lidt. Håber det kommer til at gå stærkt for dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 26, 2015 Stort tillykke med karakteren og glædelig sommerferie (?) Ærgerligt at du ikke er helt tilfreds. Det er så træls at have siddende i sig. Jeg kender følelsen. Heldigvis går det over igen, når man først er kommet sig lidt. Håber det kommer til at gå stærkt for dig. Nu er der sommerferie, og det er skønt! Men ja, det er lidt øv at forvente en højere karakter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Vækstscanning lige om lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Vækstscanning lige om lidt :) :Goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Vækstscanning lige om lidt :) God fornøjelse med kig ind :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 At få Julius til kst imorgen, så vi forhåbentlig kan slippe af med en masse gråd... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 29, 2015 Imorgen klokken 15.30 hvor den så står på barsel :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Date med min mand i aften. A bliver passet af moster :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2015 Venindehygge i aften på cafe uden børn :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Roskilde i morgen :) OOOOH, jeg har glædet mig længe. Hit it Mr. Bellamy Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Roskilde i morgen :) OOOOH, jeg har glædet mig længe. Hit it Mr. BellamyMisundelse er en grim ting, men jeg er helt grøn lige nu! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Misundelse er en grim ting, men jeg er helt grøn lige nu! <_< :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Til at få min baby i armene :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 1, 2015 Til at få min baby i armene :wub :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 På lørdag at skulle fejre 4. juli i Rebild bakker og efterfølgende fest med gode venner :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 På lørdag at skulle fejre 4. juli i Rebild bakker og efterfølgende fest med gode venner :bunnyEr du fra Jylland? Jeg har altid troet du var fra Sjælland ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Er du fra Jylland? Jeg har altid troet du var fra Sjælland ^_^ Fra Samsø :p bor i en nordlig forstad til Århus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Jeg glæder mig til J går på ferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 2, 2015 Jeg glæder mig til J går på ferie :) :ditto Eller, ikke så meget til at din J går på ferie, men til at min mand får ferie :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites