Besvaret June 20, 2015 Den her dag slutter og jeg kan krybe under dynen. Jeg er SÅ træææææt! Og orker slet ikke at være træt og hormonel og så skal bruge dagen med min familie, som er så dramafyldt, under overfladen, for vi snakker ikke om det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Glæder mig til at den feber hos Luna forsvinder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Glæder mig til at blive rask. Er træt af at forsøge at høste lungerne ud hvert andet øjeblik, især om natten. Trænger virkelig til noget mere sammenhængende søvn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 At se, hvordan mit hår kommer til at se ud, når farven bliver vasket ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 At aflevere eksamen, forsvare det og til ferie! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2015 At komme hjem (forhåbentlig lidt senere idag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 At få ro i hovedet, få ro i kroppen og at nå midt november for så ER micromoysen ude af min krop og så kan jeg forhåbentlig få det bedre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 At få klipsene af maven imorgen tidlig. Så går det forhåbentlig den rigtige vej med smerterne fra operationssåret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 På onsdag klokken 14.10, så min eksamen er overstået! Puha, jeg er godt nok ved at være nervøs efterhånden og jeg er begyndt at overlæse.. Ikke supersmart :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Sommerferie på næste fredag! Hold nu oooop, hvor jeg bare træææææænger til at få noget tid til bare at være gravid og glad og få sovet lidt mere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 22, 2015 Mini Sankt Hans i haven i morgen med et vennepar, deres dreng (jævnaldrende med Storm), bålfad, skumfiduser og snobrød! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Scanning i morgen :) Elsker at få et kig ind til lillesøster :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Scanning i morgen :) Elsker at få et kig ind til lillesøster :kuller :ditto ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Sommerferie på næste fredag! Hold nu oooop, hvor jeg bare træææææænger til at få noget tid til bare at være gravid og glad og få sovet lidt mere... Er det officielt nu? :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Er det officielt nu? :yay Ja i hvert fald herinde :lolhit Min chef ved det, men ellers er det stadig hemmeligt på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Ja i hvert fald herinde :lolhit Min chef ved det, men ellers er det stadig hemmeligt på arbejde :) :yay :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 At få de sidste klammer af maven på fredag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Min tid på Klinik for gravidtetskvalme på torsdag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 At kunne fejre min yngste lillesøster på lørdag! Hun er i dag blevet færdig som pædagog med et flot 7 tal :yay En uddannelse hun virkelig har kæmpet en kamp for at få! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 At min vikar stopper ude på arbejdet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 At min vikar stopper ude på arbejdet! Undskyld, men jeg synes, det er ret sjovt, at du har skrevet det så mange gange ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 23, 2015 Mini Sankt Hans i haven i morgen med et vennepar, deres dreng (jævnaldrende med Storm), bålfad, skumfiduser og snobrød! :loveshower Åhh det lyder bare virkelig hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites