Besvaret June 15, 2015 Hvis vi føder samme dag, er det da fuldendt :D Det kunne være temmelig skægt hvis I gøre :D Ej ja det gør vi :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Jamen det timer vi da bare lige :PJeg gætter på 12/11 :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Til næste sæson af Game of Thornes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Jeg gætter på 12/11 :P Dobbelt fødsel den 12/11 - Tjek ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Dobbelt fødsel den 12/11 - Tjek ;) Ha ha :D Arh kan du ikke gå lidt mere over tid? :p Jeg behøver ikke at føde 5 dage før termin :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Ha ha :D Arh kan du ikke gå lidt mere over tid? :P Jeg behøver ikke at føde 5 dage før termin :D Synes du begynder at stille krav nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Komme til Samsø imorgen og ugen ud - så kan jeg nemlig få fingrene i min mors symaskine og forhåbentlig få syet en masse tøj til Mie, nu jeg har købt stoffet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 Synes du begynder at stille krav nu ;) Ha ha :D Det hele skal nok falde på plads af sig selv som hidtil ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2015 JM på fredag! Til at mærke liv :kuller Til i morgen er overstået - J er slet ikke hjemme i morgen, og selvom det sker ret tit, så er det bare ekstra hårdt i graviditeten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2015 Ha ha :D Det hele skal nok falde på plads af sig selv som hidtil ;)Jeg tror du har ret :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 At vi skal i Legoland i morgen. Er spændt på hvad Silke Elia siger til det hele (mange mennesker, stimuli osv), men hun rykker sig virkelig for tiden, så håber på en god dag :) (og så har vi heldigvis ferie i næste) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Weekend om halvanden time.. :) Så skal der laves gåsebur, så vi slipper for at blive vækket af at de står og banker på vinduet til soveværelset, i det samme solen står op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 At vi skal i Legoland i morgen. Er spændt på hvad Silke Elia siger til det hele (mange mennesker, stimuli osv), men hun rykker sig virkelig for tiden, så håber på en god dag :) (og så har vi heldigvis ferie i næste) Vær obs på at der er star wars weekend, så der er nok masser af udklædte folk. Vi skal derop på søndag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 At starte PB2 om to måneder!!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 At starte PB2 om to måneder!!! :loveshower :glad :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Vær obs på at der er star wars weekend, så der er nok masser af udklædte folk. Vi skal derop på søndag. Ja det ved vi desværre godt. Det var der det passede, håber de holder sig mest nede på Eventområdet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Ja det ved vi desværre godt. Det var der det passede, håber de holder sig mest nede på Eventområdet :) Der var lego Friends weekend, da vi var der, det synes jeg ikke rigtig, at vi mærkede noget til :) Rigtig god tur! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 19, 2015 Der var lego Friends weekend, da vi var der, det synes jeg ikke rigtig, at vi mærkede noget til :) Rigtig god tur! :)Tak, det lyder godt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Til jeg får 20 gæster i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 At mit sår bliver mindre ømt... Og til at komme af med droppet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Jeg glæder mig til lillebror kommer ud og hilser på os.. Havde i nat den mest forfærdelige drøm om ham, så glæder mig til forhåbentlig at se en sund og rask dreng.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2015 Jeg glæder mig til lillebror kommer ud og hilser på os.. Havde i nat den mest forfærdelige drøm om ham, så glæder mig til forhåbentlig at se en sund og rask dreng..Den fornøjelse får du snart :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites