Besvaret June 10, 2015 At få fri idag, så jeg kan komme hjem og slappe af. Synes godt nok jeg er energiforladt lige for tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 Til W bliver frisk igen! Det er godt nok anstrengende det her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 I morgen kl. ca. 13, hvor jeg kan kalde mig bachelor :yay (men frygter lidt det der forsvar :unsure) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 I morgen kl. ca. 13, hvor jeg kan kalde mig bachelor :yay (men frygter lidt det der forsvar :unsure) Held og lykke :glad Hvad bliver du bachelor i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 Held og lykke :glad Hvad bliver du bachelor i? Jeg bliver HA(mat.) Så økonomi og matematik fra CBS :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 I morgen kl. ca. 13, hvor jeg kan kalde mig bachelor :yay (men frygter lidt det der forsvar :unsure):goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 At sygdommen forlader vores hjem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2015 Jeg glæder mig til at mærke liv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 Forhåbentlig til at få en forklaring på Marius' mave i eftermiddag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 11, 2015 At se min dejlige studieveninde blive færdiguddannet i eftermiddag! Hun har knoklet både privat, arbejde og studie i et år, så hun fortjener det bare SÅ meget! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Næste uge. Hvor jeg faktisk kun er alene mer Ida en dag :) Rasmus har morgenvagter 4 ud af 5 vagter i næste uge. Hvilket betyder masser af familietid. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2015 Den dag hvor der er noget der flasker sig for os. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Til at få min slow juicer. Så skal der laves massere af grønsagsjuicer, og lækre grønsagsboller og Grønsagsknækbrød af pulpen. Halløj sundhed til mig. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Aarstidernes levering i dag, det er lidt længe siden - så jeg glæder mig til at fylde op med lækker frugt og grønt! Jeg har blandt andet bestilt 3 vandmelon :sandie Og så glæder jeg mig også til min garnlevering og min levering med 2 nye bher :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Sommerferie om 10 arbejdsdage :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Sommerferie om 10 arbejdsdage :yay :ditto Bare 10 skoledage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 At modtage min nye Boba Air :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 :ditto Bare 10 skoledage ;) Og nu om 9 ;) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Sommerferie om 10 arbejdsdage :yay :ditto Bare 10 skoledage ;) Skal I to da bare følges ad med alt? ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Skal I to da bare følges ad med alt? ;) :lolDet ser sådan ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Skal I to da bare følges ad med alt? ;) :lol Ha ha :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Ha ha :lolHvis vi føder samme dag, er det da fuldendt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Hvis vi føder samme dag, er det da fuldendt :D Det kunne være temmelig skægt hvis I gøre :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2015 Det kunne være temmelig skægt hvis I gøre :DMeget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites