Besvaret May 28, 2015 At Silke Elia skal have taget (lidt før tid) 3 års billeder af Tina Liv :yay Ihh, hvor skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 BK møde imorgen :glad Ej hvor ville jeg gerne med :yay Håber i får en fantastisk dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 BK møde imorgen :glad :Ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Ej hvor ville jeg gerne med :yay Håber i får en fantastisk dag Vi vil også gerne have dig med :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Pizza til aftensmaden :sandie weekend og kønsscanning (altså først næste fredag). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 Studietur på mandag (til fredag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2015 At næste uge er overstået... Skal være selv med C i 4 dage og så er der lige min demente farfars 90 års fødselsdag (som vi skal til for at gøre min farmor glad, min farfar genkender ingen af os mere). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2015 At komme af med dunken og møde lillebror ;)Ditto! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2015 Frokost med skøn veninde idag.. Og pause fra syg dreng herhjemme samtidig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 At det bliver min tur til at være gravid og blive mor :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 1, 2015 At det bliver min tur til at være gravid og blive mor :wub :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At det bliver min tur til at være gravid og blive mor :wub :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Søde du :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Til at kunne ligge på maven igen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Til i morgen når Annika og hendes skønne drenge kommer på besøg Til fredag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At få kaffe i Århus :D Vi har også god kaffe i Århus :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At det bliver min tur til at være gravid og blive mor :wub Det bliver så stort søde du, glæder mig med dig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Det bliver så stort søde du, glæder mig med dig :wub Hvor er du sød :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Fridag med Felix i morgen. Vi skal ned og se dinosaurer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Søde du :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss Søde dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 Til at kunne ligge på maven igen! :) :ditto Var lige til fys idag - hun har en gravid-briks. Jeg kunne komme hos hende, bare for at ligge der en halv times tid :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 :ditto Var lige til fys idag - hun har en gravid-briks. Jeg kunne komme hos hende, bare for at ligge der en halv times tid :P åhh, ja! Jeg husker at jeg ved graviditeten med Charlie fik sådan en mom-to-be behandling og det inkl. bl.a massage, hvor det jo også var på sådan en gravidbriks - det var SKØNT!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2015 At jeg skal til afdelingsdag med mit arbejde i morgen = hel dag uden børn men med snak, faglighed (håber jeg - hvis hjernen overhovedet magter noget :D), hygge og god mad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites