Besvaret May 24, 2015 Til den dag hvor jeg ikke bruger 95% af min tankevirksomhed på søvn (babys og min egen):kram2 Det er altså bare hårdt når en lur ikke nødvendigvis er muligt fordi man vil have tid med ældste barnet :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 :kram2 Det er altså bare hårdt når en lur ikke nødvendigvis er muligt fordi man vil have tid med ældste barnet :kiss Præcis :) Mit problem er jo at jeg ofte bare ikke kan sove <_< Fik dog faktisk en kort lur den her dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At Filippa kommer hjem i dag efter 3 dage hos mormor og morfar :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Til Brian kommer hjem. Han tog i skole kl. 6.xx og ingen ved, hvornår han kommer hjem, udover at han har lovet at komme hjem til at aflevere Mar i DP imorgen. Og jeg er såååå træt allerede :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Til at min krea klub kommer senere :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At skulle op til min mands lillebror og kæreste og fortælle dem at vi er gravide Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At komme af med dunken og møde lillebror ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Scanning på fredag Også mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Kønsscanning :kuller Tid, flyv afsted tak :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Kønsscanning :kuller Tid, flyv afsted tak :glad Hvornår er det? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Hvornår er det? :glad 5. juni! Det er næste fredag (altså om 11 dage) :glad :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 5. juni! Det er næste fredag (altså om 11 dage) :glad :wee Spændende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 Til at Isaac kan komme i skole igen, i morgen - efter knap 14 dages sygdom.... Og til at manden bliver rask igen, trænger til at det bare er Alberte og jeg herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At komme i seng. Efter knap 12 timers krea, er min krop helt smadret :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At give Simon hans gave® i morgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At mit mindste guld skal døbes på søndag, og så glæder jeg mig til at se min far i ansigtet når præsten siger "hvad er barnets navn" og Kristian afslører at Taylor får min farfars navn som mellemnavn :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2015 At mit mindste guld skal døbes på søndag, og så glæder jeg mig til at se min far i ansigtet når præsten siger "hvad er barnets navn" og Kristian afslører at Taylor får min farfars navn som mellemnavn :wub Åhhh :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 At mit mindste guld skal døbes på søndag, og så glæder jeg mig til at se min far i ansigtet når præsten siger "hvad er barnets navn" og Kristian afslører at Taylor får min farfars navn som mellemnavn :wub :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2015 Til at Brian og Valdemar tager i skole/legestue :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites