Besvaret May 13, 2015 Ikke sådan lige.. Jeg ville spise cornflakes, men det er jo ikke noget man sådan lige har med i lommen ;) Men Lillebror herhjemme er bare helt vild med cornflakes Hehe cornflakes - det var også en mulighed ..uh og så lige putte nogle jordbær ovenpå...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Til dagen er slut :rolleyesHåber du havde en god dag, trods alt :Kram2 Forsinket Tillykke :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Forhåbentlig fælles middagslur med begge børn :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Til Dirty Dancing musical i aften med min dejlige veninde. Først skal vi ud at spise. Det bliver skønt med tøsehygge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Til Dirty Dancing musical i aften med min dejlige veninde. Først skal vi ud at spise. Det bliver skønt med tøsehygge :yay Jeg så den i går. Glæd dig. Den er virkelig god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Jeg så den i går. Glæd dig. Den er virkelig god :) Fedt. Glæder mig også helt vildt! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Fedt. Glæder mig også helt vildt! :D Jeg var mega træt efter indlæggelsen med Asger men det glemte jeg fuldstændig. De er så tro med historien, tilsat lidt humor og så er de virkelig dygtige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Glæder mig til at få energi igen en dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Skovtur med min søster imorgen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2015 Til den her lortedag slutter. Jeg kan slet ikke mere i dag og W, der stadigvæk ikke sover prikker til alle mine irritationer <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Jeg var mega træt efter indlæggelsen med Asger men det glemte jeg fuldstændig. De er så tro med historien, tilsat lidt humor og så er de virkelig dygtige. Det var bare SÅ godt. Og tiden fløj bare afsted. Silas glemte sin replik et sted - det var så sjovt, både ham og publikum var flade af grin, for alle vidste jo hvad han skulle sige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Tilvækstscanning den 29. Maj. Selvom jeg allerede nu godt ved at lillebror ikke er mindre end gennemsnittet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Frisør om en halv time :yayJeg har også været ved frisør idag. Der var tiltrængt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Frisør om en halv time :yay Årh nyd det! Jeg skal på onsdag og jeg glæder mig SÅ meget! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 6/6 så har far nemlig lovet at passe Mie så jeg kan komme i byen med mine to bedste venner og få et par øl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Til at komme på en anden side af fødslen. Puha jeg glæder mig ikke :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Jeg har også været ved frisør idag. Der var tiltrængt...Lækkert. Det var det også her. Fik 15cm af og det er stadig langt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Årh nyd det! Jeg skal på onsdag og jeg glæder mig SÅ meget! :yayDet gjorde jeg også. Nåede at få læst 5 dameblade :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2015 Til at projekt "forbudt-have" er færdig... Der er bare sket vanvittigt meget allerede i dag. Ikke at jeg kan lave så meget, men jeg har da en masse ideer, som bliver ført ud af min familie... Det er helt fantastisk at se hvordan mine forældre, Torben og ikke mindst Elin går og arbejder sammen. :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2015 Jul!!!!!!!!!!!!!! :D Du er sjov :lol Lidt sommer først, be' om ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 16, 2015 Til at projekt "forbudt-have" er færdig... Der er bare sket vanvittigt meget allerede i dag. Ikke at jeg kan lave så meget, men jeg har da en masse ideer, som bliver ført ud af min familie... Det er helt fantastisk at se hvordan mine forældre, Torben og ikke mindst Elin går og arbejder sammen. :kuller "Forbudt-have"??? chin: Del dette indlæg Link to post Share on other sites