Besvaret May 10, 2015 Smage de NYE Samsø kartofler og både grønne og hvide asparges min mor havde med til os idag :loveshowerMisundelse! Må stadig vente 2 uger :( ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Misundelse! Må stadig vente 2 uger :( ;) Pinse tur? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Pinse tur? ;)Ja, det bliver SKØNT! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Ja, det bliver SKØNT! :yay Kan godt forstå du glædet dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg glæder mig til at vide hvad der gemmer sig inde i min mave ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg glæder mig til at vide hvad der gemmer sig inde i min mave ^_^ :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 :ditto :ditto :ditto 3 uger og 6 dage, men hvem tæller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Til at det ikke gør ondt mere... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 :ditto :ditto 3 uger og 6 dage, men hvem tæller? Jeg gør :p Her hedder det max 2 uger ;) Mit gæt er 1 uge og 6 dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Til at det ikke gør ondt mere... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg gør :p Her hedder det max 2 uger ;) Mit gæt er 1 uge og 6 dage. Jeg er glad for at NF lige kommer i mellem, så den tæller jeg ned til først 1+5, og så kun 2+1 bagefter, så virker det ikke så lang tid :lol Hvornår er det nu din NF er? Det må da være lige om lidt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg gør :p Her hedder det max 2 uger ;) Mit gæt er 1 uge og 6 dage.Max 8-10 dage ;) I hvert fald til jeg ved det. Så må vi se om jeg siger noget :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2015 Jeg er glad for at NF lige kommer i mellem, så den tæller jeg ned til først 1+5, og så kun 2+1 bagefter, så virker det ikke så lang tid :lol Hvornår er det nu din NF er? Det må da være lige om lidt? Først næste mandag, hvor jeg er 13+0. Alt efter hvilken termin de fastsætter, så bestiller jeg kønsscanning omkring 14+ Seneste scanning mente, at jeg er 4 dage længere henne, så nu må vi se om NF bekræfter det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At være færdig på sygehuset. Vente vente. Godt Asger er i gode hænder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 At hører om min datters dag! Hun skal med en veninde hjem i dag, så jeg skal først hente klokken 18.00 ( :o !!! ) Men de to leger SÅ godt sammen, så en time vil være for lidt, men jeg SAVNER hende allerede og jeg glæder mig sådan til at hente hende!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Til på onsdag. Der drager vi mod Bornholm på en lille miniferie, det bliver så skønt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2015 Glæder mig til torsdag, som både betyder fri, men også at Rasmus har fri = vi får krydset flere af vores projekter af på vores liste :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 12, 2015 At indrette Frejas værelse med alle de fine ting jeg fik købt i IKEA i dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Miniferie fra kl 15.15, når jeg har fri fra skole. Jubiiiiiiiiii :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 At få noget at spise... :kram2 Jeg kan forestille mig at det må være ubehageligt ikke at få noget og spise, især som gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 :kram2 Jeg kan forestille mig at det må være ubehageligt ikke at få noget og spise, især som gravid Ja det er virkelig ulideligt lige nu.. Ikke engang et stk tyggegummi til at tage den grimme smag... Og jeg mangler seriøst min morgenkaffe.., Uh nogen forslag til hvad jeg skal spise, når jeg må? Tak for kram!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Ja det er virkelig ulideligt lige nu.. Ikke engang et stk tyggegummi til at tage den grimme smag... Og jeg mangler seriøst min morgenkaffe.., Uh nogen forslag til hvad jeg skal spise, når jeg må? Tak for kram!! :kram2 Ikke sådan lige.. Jeg ville spise cornflakes, men det er jo ikke noget man sådan lige har med i lommen ;) Men Lillebror herhjemme er bare helt vild med cornflakes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Ja det er virkelig ulideligt lige nu.. Ikke engang et stk tyggegummi til at tage den grimme smag... Og jeg mangler seriøst min morgenkaffe.., Uh nogen forslag til hvad jeg skal spise, når jeg må? Tak for kram!! :kram2 Ja det ikke så lækkert det sukkervand efter det er indtaget. Jeg har været forbi bageren på vej hjem fra sukkerbelastningstest :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2015 Ja det ikke så lækkert det sukkervand efter det er indtaget. Jeg har været forbi bageren på vej hjem fra sukkerbelastningstest :blush Uh ja, det ku jeg faktisk godt lige finde på... De har de bedste burgere med kylling, bacon og karry ... Del dette indlæg Link to post Share on other sites