Besvaret April 25, 2015 At komme hjem til DanmarkDet forstår jeg dælme godt :) Danmark glæder sig også til at få jer hjem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 At hente min mand i eftermiddag efter tre dage væk! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 forhåbentlig en positiv test 12. maj :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 forhåbentlig en positiv test 12. maj :kuller :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Til at der går løn ind imorgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Lalandia i næste uge med svigeemekanikken, svoger, Rasmus og Ida. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Til at der går løn ind imorgen :D Så er vi to :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Til vi skal i Bonbon-land på fredag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Babytøjs gramsning på fredag :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 29, 2015 Til et stykke friskbagt rugbrød med smør og ost til natmad ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til at komme hjem fra glukosebelastningstest og stene serier og SPISE og drikke APPELSINJUICE! Og sove... Er oppe for anden gang i nat og har klam metalsmag i munden. Ville give alle mine tæer væk for et glas juice... Suk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til et stykke friskbagt rugbrød med smør og ost til natmad ;)Elsker at det er nat for gravide kl 21.43 ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 At vi skal til tryghedscanning på tirsdag og se om der er et lille hjerteblink derinde :) krydser vi finger for :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Spa-ophold med min mand i morgen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til at være klar til at arbejde igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Hygge aften med Anders i aften, spil aften med ham imorgen og date lørdag - all in på parforholdet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til vi er flyttet så jeg kan få min mand igen og mine børn, deres far! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til vi er flyttet så jeg kan få min mand igen og mine børn, deres far! Forstår jeg godt!! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2015 Til min fødselsdag i morgen :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2015 At få klarhed på mandag, efter blodprøve og opkald fra Skejby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites