Besvaret April 17, 2015 Bk møde i morgen!!:ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Øko dag med Anders og Mie imorgen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Øko dag med Anders og Mie imorgen!!!:ditto altså med Me. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Vi skal også til øko dag. Vi kører til Nørre Snede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Også her :yay Vi tager til økodag i skævinge på Lundholm. Andre der kommer derop? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Jeg glæder mig til at skulle ud og se på hus i morgen :) Og til at vores lejlighed er solgt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Vi tager nok til Svanholm i Skibby, de har Jersey køer og laver Hansen isen :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Hvor hyggeligt så mange skal til øko dag :super det er vores første :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 At Mie engang begynder at sove igen om natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Vi glæder os også til øko dag :) vi skal til den officielle gård hvor fødevareministeren og Kronprinsesse Mary kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Vi glæder os også til øko dag :) vi skal til den officielle gård hvor fødevareministeren og Kronprinsesse Mary kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 18, 2015 Vi tager også til øko dag imorgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 19, 2015 Jeg glæder mig til at få indkaldelse til NF. Snart håber jeg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 At hente "ny" bil på lørdag. En rigtig familie container :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2015 At få overskuddet igen, synes godt nok det er langt væk lige i øjeblikket. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Lige nu til at klokken bliver 17, så jeg kan komme hjem.. Sidder helt alene i lærerforberedelsen, da de andre lærer har skolehjem-samtaler Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Lørdag. Først skal vi hente ny bil, så skal vi en tur i Kolding storcenter og så videre til Århus til 3 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Glæder mig til vi kan komme hjem... her er sq ikke synderligt spændende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Jeg har sagt det før, men det kan godt tåle at blive sagt igen: B-A-R-S-E-L!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Jeg har sagt det før, men det kan godt tåle at blive sagt igen: B-A-R-S-E-L!!!!!Kan kun sige :ditto 5 arbejdsdage og 1 kursusdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Kan kun sige :ditto 5 arbejdsdage og 1 kursusdag... Det er snaaaaaart! :bunny Jeg har 13 dage - heraf er imorgen kun en halv, fordi jeg skal til jm ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Scanning på fredag! De er hårde de her dage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2015 Næste IUI som selvfølgelig giver mig en total lækker januar baby ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites