Besvaret March 24, 2015 8 April hvor jeg starter på mit nye arbejde :D :yay :wee stort tillykke SÅ fortjent!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 :wee stort tillykke SÅ fortjent!!!Mange tak :) glæder mig så meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Mange tak :) glæder mig så meget Er det så tættere på end det andet du fik? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Er det så tættere på end det andet du fik?Ja sparer cirka en times kørsel om dagen :) en halv time hver vej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 Ja sparer cirka en times kørsel om dagen :) en halv time hver vej. PERFEKT :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 24, 2015 PERFEKT :yayJa det passer bare bedre ind i vores hverdag. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 26, 2015 7 timer til 11 dages påskeferie :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At vi skal på weekend i Legoland til sommer. Valdemar går fuldstændig balstyrko når han ser reklamen for det, han hopper og jubler og peger, så tror han bliver SÅ glad for at komme derned :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 27, 2015 At imorgen er overstået!!! Jeg skal nok hygge mig til den polterabend, men LIGE nu virker det som jordens mest uoverskuelige ting!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 At jeg kan rykke ind på min nye terrasse med forårsblomster i krukker og havemøbler. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2015 Påskeferien :glad jeg glæder mig til vi kan hygge alle 3 i en hel uge :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 At få nøglerne til vores hus om ca 1,5 time :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 At få nøglerne til vores hus om ca 1,5 time :yay STORT! Ha en dejlig dag:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 At få nøglerne til vores hus om ca 1,5 time :yay Fedt :) God fornøjelse med det - det er stort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 At få nøglerne til vores hus om ca 1,5 time :yay :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Tak piger - det er nemlig kæmpe stort! Og vk har bare nået SÅ meget mere end vi havde turdet håbe på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 7, 2015 Første arbejdsdag på en ny skole imorgen :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2015 At skulle nyde det gode vejr i Aalborg zoo imorgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Jeg glæder mig til den dag jeg endelig får overtalt N til at vi skal have rengøringshjælp. Haaaader at gøre rent Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Vores weekend ophold i morgen. Godt nok kun en overnatning men det bliver da hyggeligt alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 10, 2015 Og til vi skal til Bornholm i stor bededags ferien. Og i sommerhus den 3 weekend i juni Del dette indlæg Link to post Share on other sites