Besvaret March 4, 2015 Til i morgen, hvor jeg skal til NF :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 At føde om 12 ugers tid :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Til behandlings start og at få lov at se en g-test med 2 streger som jeg har produceret, vel og mærke :bunny :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Inseminering en af de nærmeste dage :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Til Julius vågner, så mine betonbabser kan falde til ro!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Inseminering en af de nærmeste dage :loveshower :loveshower hvor er det dejligt for jer :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Til behandlings start og at få lov at se en g-test med 2 streger som jeg har produceret, vel og mærke :bunny :yay Det kan jeg godt forstå :kram2 Håber det lykkes hurtig når I først kommer i gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Det kan jeg godt forstå :kram2 Håber det lykkes hurtig når I først kommer i gang :) Tak hvor er du sød :kram2 ja det ville være super dejligt det gik godt lidt hurtigt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Til behandlings start og at få lov at se en g-test med 2 streger som jeg har produceret, vel og mærke :bunny :yay Jubii! Og ventetiden er ikke så lang mere :yay :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 23 marts. Synes der er længe til endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Jubii! Og ventetiden er ikke så lang mere :yay :glad Nej heldigvis ikke :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 4, 2015 Mandag! Der får vi levering fra Aarstiderne første gang :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At manden kommer hjem og kan overtage Freja så jeg kan tage den mikrolax jeg har været nødt til at hente på apoteket. Det er de mærkeligste ting man kan glæde sig til en gang i mellem :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Bk møde imorgen :glad Det glæder jeg mig også til :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At finde ud af om mit fly går i morgen tidlig eller om jeg skal køre hele vejen til Birkerød… <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At finde ud af om mit fly går i morgen tidlig eller om jeg skal køre hele vejen til Birkerød… <_< Birkerød? Hvad skal du i min dejlige by? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Birkerød? Hvad skal du i min dejlige by? :) Min søster bor i Birkerød :) Har aldrig været der - så jeg glæder mig til at se byen! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At se hjerteblink en dag :wub :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At få besøg af min søster i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 At se hjerteblink en dag :wub :unsure Og det skal du snart, det er jeg sikker på :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Min søster bor i Birkerød :) Har aldrig været der - så jeg glæder mig til at se byen! :)Det er dæleme også en dejlig by! Kan anbefale at smutte forbi fiskeforretningen i morgen. De har en masse smagsprøver, livemusik og lidt vådt til ganen. Er sikker på du at du får en dejlig oplevelse!Håber at dit fly kommer på vingerne, så du slipper for den lange køretur. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Det er dæleme også en dejlig by! Kan anbefale at smutte forbi fiskeforretningen i morgen. De har en masse smagsprøver, livemusik og lidt vådt til ganen. Er sikker på du at du får en dejlig oplevelse! Håber at dit fly kommer på vingerne, så du slipper for den lange køretur. Det lyder lækkert! Hvis jeg kommer med flyet, så kan jeg sikkert godt nå det - men ellers må det vente til en anden gang, for jeg skal videre til en veninde på Amager og senere gøre byen usikker ;) Sikke lækkert med sådan en fiskeforretning! Og tak! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Og det skal du snart, det er jeg sikker på :kiss :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2015 Møde med skønne BK pigerog børn i morgen! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites