Besvaret January 30, 2015 Jeg har både købt en chokolademuffin og noget, der hedder en rocky road kage - ligner en chokoladekage med skumfiduser og karamelsovs på. Mmmmm! :sandie Ejjjj hvorfor spurgte jeg! Shit det lyder lækkert!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Taylor!!!! :wub :wub :wub Århhhh det kan jeg godt forstå .... Der er heller ikke længe til nu...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Ejjjj hvorfor spurgte jeg! Shit det lyder lækkert!! Det er bare fra Q8 så lad os nu se, hvor lækkert det er. Men de så faktisk ret gode ud :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Bbm, du er ved at blive lidt træls ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 På mandag hvor jeg skal til nf Uh det kan jeg godt forstå du glæder dig til! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 At min prednisolonkur er overstået! :yay Det kan jeg godt forstå - det er også noget værre gift at være på ... Hvordan kan det være at du sku have det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Uh det kan jeg godt forstå du glæder dig til!Synes bare der er så længe tid :p og har først tid klokken 13 :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 Det kan jeg godt forstå - det er også noget værre gift at være på ... Hvordan kan det være at du sku have det?Jeg har sclerosesttak, så er på en 5 dages kur med 500 mg. Methylprednisolon om dagen! :blink Attakket er næsten væk bortset fra en smule kraftesløshed i venstre ben, men føj hvor har jeg det elendigt! <_< Sidste dag i morgen! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 30, 2015 1. lægebesøg på tirsdag. Jeg håber, det går godt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Middag med min mand i aften :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2015 Venindehygge i aften hvor vi starter ud med min elskede Frappe fra McDonald's til håndboldkampen og bagefter en go middag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Vinterferie i næste uge :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Vinterferie uge 8 og 21 marts Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Besøg af min ene storesøster imorgen ❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Glæder mig til vi flytter i vores hus på lørdag Til at indrette og bruge vores nye ting Sushi på søndag Ferie i næste uge, så jeg rigtig kan nyde og hygge i vores hus Mon det virker at sætte et billede ind på den her måde - prøver :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Glæder mig til vi flytter i vores hus på lørdag Til at indrette og bruge vores nye ting Sushi på søndag Ferie i næste uge, så jeg rigtig kan nyde og hygge i vores hus Mon det virker at sætte et billede ind på den her måde - prøver 2015-02-03_18.01.55.jpg :yay Kan jeg godt forstå. Det ser rigtig hyggeligt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Glæder mig til at komme hjem med en rask baby... det kan kun gå for langsomt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Glæder mig til at komme hjem med en rask baby... det kan kun gå for langsomt! :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 3, 2015 Glæder mig til at komme hjem med en rask baby... det kan kun gå for langsomt! Det kan jeg sagtens forstå. Men tro mig. Det er ikke sjovt at komme for tidligt hjem. God bedring med hende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 At holde op med at kaste op At Freja bliver rask En nats søvn (kan slet ikke overskue hvor langt ude i fremtiden det ligger) At have lyst til mad igen At få ro på min arbejdssituation Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 4, 2015 Det kan jeg sagtens forstå. Men tro mig. Det er ikke sjovt at komme for tidligt hjem. God bedring med hende :kram2 Tror heller ikke de sender os hjem udwn at være 110% sikre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Til kønsscanning d. 14. februar....! Og så skal vi bare hygge hele dagen bagefter - bare Torben og mig. Og hvis ellers hans forældre gider passe Elin om aftenen, så har vi snakket om at tage ud og spise på "The Grill" om aftenen... Uanset hvad, så glæder jeg mig først og fremmest til forhåbentlig at finde ud af om Elin får en lillebror eller lillesøster... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 7, 2015 Til kønsscanning d. 14. februar....! Og så skal vi bare hygge hele dagen bagefter - bare Torben og mig. Og hvis ellers hans forældre gider passe Elin om aftenen, så har vi snakket om at tage ud og spise på "The Grill" om aftenen... Uanset hvad, så glæder jeg mig først og fremmest til forhåbentlig at finde ud af om Elin får en lillebror eller lillesøster... Det bliver altså pishamrende spændende :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites