Besvaret December 29, 2014 Til at få lavet vipper i det nye år :yay Så jeg kan slippe for at tage mascara på hver dag, det bliver sååå godt Og til at spise en masse grønsager igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 AT OVERTAGE VORES NYE HUS At få penge på lommen igen!!! At få energi igen! Nytårsaften med gode venner og opleve Mie og hendes lille veninde igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 At gå i seng samtidig med min dejlige mand, så vi kan lægge i ske inden vi skal sove (savner det!). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2014 Til at fejre Carolines 3 års fødselsdag på fredag Til at få få pakket de sidste flyttekasser ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2014 Til at jeg skal bage kransekagen, som lige nu står i køleskab. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2015 Jeg glæder mig til på onsdag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Torsdag d. 28. kl 12.30..... For der er min sidste eksamen i modul 2 overstået (og forhåbentlig bestået ;) ) og så hedder det barsel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At overtage huset!!! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At opdage jeg er gravid.:ditto *1000 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Torsdag d. 28. kl 12.30..... For der er min sidste eksamen i modul 2 overstået (og forhåbentlig bestået ;) ) og så hedder det barsel :loveshower Bare fordi jeg selv skal til dimission den 28., så kan jeg lige indskyde, at det er en onsdag.. Så dobbelttjek lige, om du skal til eksamen torsdag eller den 28. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At være færdiguddannet - i morgen kl. 11.30!! (forhåbentlig da!!!!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 Kami : Hehe, det var en slåfejl... det er tordag d. 29 ;) Og FEDT med i morgen... Det er stort :yay :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At være færdiguddannet - i morgen kl. 11.30!! (forhåbentlig da!!!!) Held og lykke søde :) Selvfølgelig består du :glad Jeg glæder mig til mandag middag, hvor jeg forhåbentlig er færdiguddannet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At være færdiguddannet - i morgen kl. 11.30!! (forhåbentlig da!!!!) Held og lykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At være færdiguddannet - i morgen kl. 11.30!! (forhåbentlig da!!!!)Pøj-pøj i morgen! :goodluck Det bliver stort :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At finde indre ro i mit hovede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At finde indre ro i mit hovede. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At finde indre ro i mit hovede. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At vi på torsdag overtager vores nye lejlighed! :yay -og i den forbindelse glæder jeg mig til, at vi ikke længere skal bo i flytterod! ;) At der kun er 22 dage til vi skal 14 dage til Sydney! :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At være færdiguddannet - i morgen kl. 11.30!! (forhåbentlig da!!!!) Pøj pøj med i morgen :goodluck :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2015 At vi på torsdag overtager vores nye lejlighed! :yay -og i den forbindelse glæder jeg mig til, at vi ikke længere skal bo i flytterod! ;) At der kun er 22 dage til vi skal 14 dage til Sydney! :wee :yay :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites