Besvaret December 17, 2014 Glæder mig til at få min barnevogn... som ER sendt fra Polen = snart levering hos os! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 At få ny vaskemaskine og tørretumbler på fredag! Man bli'r sgu desperat uden - især vaskemaskine <_< Forstår godt din desperation! Har lige sat stor pris på min i dag efter en gang lort og tis udover det hele fra lillefisen. Kun 2 dage til fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Jeg glæder mig til opstart af behandling i det nye år. Men også en lille smule til på mandag/tirsdag om mens kommer (selvom sansynligheden for den ikke kommer er minimal med mandens sædkvalitet)... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Til at få mit hus 1/3 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Glæder mig til at få mindstepigen ud :loveshower I dag er der kun 8 uger endnu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Glæder mig så meget til eksamen er overstået i morgen!! De sidste 14 dages forberedelser har taget hårdt på den tykke studerende :D Bliver SÅ godt med juleferie fra i morgen kl 10.30 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Jeg glæder mig til i dag kl 13, hvor jeg kan fejre, at min eksamen i skatteret er overstået At få juleferie på fredag kl 12 Er det bare store skatteretseksamensdag i dag? :P Så på facebook af min også har været til sådan én i dag. :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Er det bare store skatteretseksamensdag i dag? :P Så på facebook af min også har været til sådan én i dag. :P På KU er det i hvert fald. Det er obligatorisk fag, så der er temmelig mange, der har været oppe i dag.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Til at få løn - min konto er tømt :o endda et lille minus :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 At få overstået at skulle til frisør. Har en dag med Nada energi, men mit hår trænger alt for meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 Til juleferie i morgen klokken 9.40 :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 Til at blive klippet på søndag Til jul og masser af familie hygge Til at vi overtager vores hus, sidst i januar (også lig med at alt det tøre med valg af forsikringer er overstået) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 Juleferie i morgen kl. 15! Den er godt nok tiltrængt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 Juleferie i morgen kl. 15! Den er godt nok tiltrængt...:ditto Dog kl 12.30 med efterfølgende afhentning af den nye bil :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2014 Juleferie i morgen kl. 15! Den er godt nok tiltrængt... :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 Til juleferien starter i eftermiddag. Til at hovedet ikke længere er fuld af snot Julefrokost i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 At gå en tur med tille! Juletræsfest i DP At se Mie når hun finder gaven fra Nissen og endnu mere at se hende når hun finder ud af hvad det er og så at se frost sammen med hende (måske i dag er sådan en dag med pebernødder og marcipan konfekt og juice under et tæppe :jul11: ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2014 At holde weekend med min skønne mand :biglove I morgen skal vi kigge på endnu mere baby-gear :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2014 At få besøg af en gammel veninde i morgen som jeg ikke har set i evigheder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2014 Glæder mig til at jeg skal bage/lave julegodter i morgen med min mor og storebror. Det bliver så hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Julen er overstået så der ikke er alle mulige forventninger om at man skal ud og være social med en lille baby som tydeligvis er helt utryg når hun ikke er hjemme - så vi kan få ro på og en hverdag der ikke er påvirket af ulykkelig baby der ikke kan sove fordi hun stresser. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Julen er overstået så der ikke er alle mulige forventninger om at man skal ud og være social med en lille baby som tydeligvis er helt utryg når hun ikke er hjemme - så vi kan få ro på og en hverdag der ikke er påvirket af ulykkelig baby der ikke kan sove fordi hun stresser. Man må GODT sige nej!!! Jeg var ELENDIG til det og Mies første december var så :numse et rigtigt mareridt. Jeg har først lært det med tiden. Om så du har behov for at lyve dig ud af det med et "vi har haft en dårlig nat" så gør du det! Næste år er en HELT anden sag!!! Og året efter endnu nemmere! Det er 1 år det drejer sig om så må folk tage sig sammen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Tidlig scanning i dag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 Julen er overstået så der ikke er alle mulige forventninger om at man skal ud og være social med en lille baby som tydeligvis er helt utryg når hun ikke er hjemme - så vi kan få ro på og en hverdag der ikke er påvirket af ulykkelig baby der ikke kan sove fordi hun stresser. :ditto Bare skift baby ud med tumling :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2014 At få min første lønseddel ^_^ (og løn! :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites