Besvaret November 27, 2014 Open by Night i centret med Mie på fredag, At lave jule dekorationer på lørdag, julemarked på plejehjemmet søndag. Men mest af alt: AT SKRIVE UNDER PÅ HUSKØB FREDAG :toot Ej yay Maja!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Open by Night i centret med Mie på fredag, At lave jule dekorationer på lørdag, julemarked på plejehjemmet søndag. Men mest af alt: AT SKRIVE UNDER PÅ HUSKØB FREDAG :toot Jubii :yay Jeg glæder mig til at få lov til at se huset en gang :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Tak alle sammen! Det er så stort altså!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Til på tirsdag og til juleferie. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 I morgen aften, hvor jeg skal se "Skønheden og Udyret" musical med en skøn veninde :yay :wee :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Til når Edith vågner op fra operation :( (som jeg nok skal skrive om når jeg har lidt mere overskud!) Håber hun har det godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Til senere i dag, hvor vi skal fortælle mine svigerforældre om de gode nyheder om endnu et kommende august barn... :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Til senere i dag, hvor vi skal fortælle mine svigerforældre om de gode nyheder om endnu et kommende august barn... :7himmel:biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Til senere i dag, hvor vi skal fortælle mine svigerforældre om de gode nyheder om endnu et kommende august barn... :7himmel:loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 De brændte mandler (sukkerfri, med sukrin gold i stedet) jeg har lavet og som jeg skal fortære i aften når W sover og J er til julefrokost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Jeg glæder mig til på mandag, hvor alle vores ænder bliver slagtet = jeg skal ikke jagte dem ind længere :yay Glæder mig til 8 januar 2015 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Til opgaven er færdig og afleveret. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Til juleferie! (Eller i det mindste bare til at jeg er færdig med den rapport, jeg er igang med). Og til lakseroulade i kantinen imorgen! :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 Juleferie på fredag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 At mødes med en lille håndfuld BK piger imorgen :biglove At RÅ hygge med min mor torsdag hvor vi slutter af med Stig Rossen julekoncert At gå en tur med tille fredag juleafslutning i DP fredag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 At få vores nye bil på fredag :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 At jeg skal til mit første læge besøg efter jeg fandt ud af i weekenden at jeg er gravid. Bliver bare så spændende:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 At jeg skal til mit første læge besøg efter jeg fandt ud af i weekenden at jeg er gravid. Bliver bare så spændende:-) Ih tillykke!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 16, 2014 At få min mand hjem fra arbejdstur i morgen. Livet er bare bedre, når han er der :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Juleferie!!! Det er så tiltrængt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Kvalmen forsvinder :puke Eller bare juleferie, så jeg kan slappe af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Jeg glæder mig til i dag kl 13, hvor jeg kan fejre, at min eksamen i skatteret er overstået At få juleferie på fredag kl 12 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 Til at se hvordan drengene reagerer på alle de gaver de får juleaften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 At der kommer en lille gruppe bk-piger på besøg :yay :yay :yayHvor hyggeligt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 17, 2014 At få ny vaskemaskine og tørretumbler på fredag! Man bli'r sgu desperat uden - især vaskemaskine <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites