Besvaret November 24, 2014 At min bachelor opgave er færdig!! SKRIV DIG SELV!! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At vi snart kan begynde at kunne nyde vores ferie i Thailand. Forhåbentlig imorgen når vi bliver udskrevet fra hospitalet i Phuket hvor vi har været siden fredag aften (dansk tid) - samme dag vi landede hernede. Carl Emil blev ramt af feberkramper :-( Meget ubehagelig oplevelse når man er så langt fra hjælp... Men han er heldigvis ved at være ovenpåÅh nej dog hvor uheldigt og ubehageligt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Til at vi overtager vores hus om en uge, og flytter ind om to! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Til at pynte op til jul :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Åh nej dog hvor uheldigt og ubehageligt :kram :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Til at vi overtager vores hus om en uge, og flytter ind om to! :yay:yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 En dag uden store planer imorgen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At få Anders hjem! Jeg savner ham ualmindeligt meget! Især fordi han ligesom er det led der gør livet hos svigerfar mindre akavet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 At vi snart kan begynde at kunne nyde vores ferie i Thailand. Forhåbentlig imorgen når vi bliver udskrevet fra hospitalet i Phuket hvor vi har været siden fredag aften (dansk tid) - samme dag vi landede hernede. Carl Emil blev ramt af feberkramper :-( Meget ubehagelig oplevelse når man er så langt fra hjælp... Men han er heldigvis ved at være ovenpå Åh nej dog hvor forfærdeligt. Især i et fremmed land :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 25, 2014 Fredag hvor vi pynter op til jul herhjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Lørdag med min kæreste ❤️❤️ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få scanningen overstået idag. Håber der er liv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få scanningen overstået idag. Håber der er liv...Jeg krydser :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få scanningen overstået idag. Håber der er liv...Krydser Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få scanningen overstået idag. Håber der er liv... :goodluck :bd :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Til når Edith vågner op fra operation :( (som jeg nok skal skrive om når jeg har lidt mere overskud!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Til når Edith vågner op fra operation :( (som jeg nok skal skrive om når jeg har lidt mere overskud!) Håber snart hun vågner og det er gået godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få scanningen overstået idag. Håber der er liv... :goodluck her fra :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 At få fjernet min spiral - efter nytår :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Open by Night i centret med Mie på fredag, At lave jule dekorationer på lørdag, julemarked på plejehjemmet søndag. Men mest af alt: AT SKRIVE UNDER PÅ HUSKØB FREDAG :toot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Lige glæder jeg mig til - At pynte på til jul på fredag sammen med Ida og Rasmus. - næste fredag som står på juleshopping i Aalborg med hele familien. - den 27 december. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Open by Night i centret med Mie på fredag, At lave jule dekorationer på lørdag, julemarked på plejehjemmet søndag. Men mest af alt: AT SKRIVE UNDER PÅ HUSKØB FREDAG :toot :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Open by Night i centret med Mie på fredag, At lave jule dekorationer på lørdag, julemarked på plejehjemmet søndag. Men mest af alt: AT SKRIVE UNDER PÅ HUSKØB FREDAG :toot Uh yay! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 Den 11. December kl 12 hvor jeg har afleveret årets sidste opgave og derefter kun mangler min bachelor (som skal laves i foråret). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2014 :Yay Majs!!! og tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites