Besvaret November 22, 2014 At Ayah bliver i bedre humør idag. Har godt nok en sur og tvær brokkefis, som græder hvert øjeblik. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 At pynte op til jul :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 At bage småkager med E og min mor, når E vågner fra lur :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 At få mit EGET hjem igen!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 At få julepynten op Vække julemanden i morgen, er så spændt på hvad Caroline siger til det At flytte tv ind i stuen, og få samlet sofaen Julemarked i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Min mor skrev og spurgte om vi ville med på nisse stien imorgen - DET glæder jeg mig til!!! At besøge Sara og Liff på mandag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Min mor skrev og spurgte om vi ville med på nisse stien imorgen - DET glæder jeg mig til!!!Åh det er så hyggeligt derude :) ville ønske vi kunne komme derud i år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 At pynte op til jul :yay :ditto i morgen Jul! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Til at vi får vores nye bil.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Til at vi får vores nye bil....:ditto Nu er varmen også gået i vores - virkelig dårlig timing, nu hvor det rigtig begynder at være koldt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 At få vished i morgen... Hvad enten det er trælse nyheder eller positive nyheder.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Vi får tilsluttet opvaskemaskinen i morgen!! :yay 9 dage uden er jo helvede :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 At besøge Sara og Liff imorgen og give et par gaver! Fordi jeg ikke kan lade være :oops At være alene hjemme nogle dage! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 :ditto Nu er varmen også gået i vores - virkelig dårlig timing, nu hvor det rigtig begynder at være koldt :rolleyesHvornår kan I hente jeres? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At barnedåben er overstået og jeg nu en af de nærmeste dage kan få julepynten ned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Vi får tilsluttet opvaskemaskinen i morgen!! :yay 9 dage uden er jo helvede :oSådan en er dejlig at have. Vi fik en her for nylig men har da undværet indtil da ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Til at bage med de tre små tosser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Besøg af Majs i dag! :) Overnatning HJEMME i nat med min kære mand... i egen seng! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Til at jeg ikke længere skal have on off kvalme... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At vi snart kan begynde at kunne nyde vores ferie i Thailand. Forhåbentlig imorgen når vi bliver udskrevet fra hospitalet i Phuket hvor vi har været siden fredag aften (dansk tid) - samme dag vi landede hernede. Carl Emil blev ramt af feberkramper :-( Meget ubehagelig oplevelse når man er så langt fra hjælp... Men han er heldigvis ved at være ovenpå Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 At min bachelor opgave er færdig!! SKRIV DIG SELV!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 24, 2014 Hvornår kan I hente jeres?Forhåbentligt inden jul - vi skulle gerne snart få besked om den endelige dato :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites