Oprettet November 2, 2014 Er der nogen, der vil spille det? :balloons Jeg hedder Metteladen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 jeg hedder FruPiesen. Som en komiker engang sagde: jeg har 90% lort(ligegyldig viden) i hovedet, og jeg har lært at bruge det ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Er det quizbattle, eller noget andet/nyt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Er det quizbattle, eller noget andet/nyt? Det er noget andet, men ligner meget. Man vælger en kategori, og så er der tre spørgsmål med fire svarmuligheder. Og så gælder det om at have flest rigtige. Ret simpelt men ganske hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Er det kun til Iphone eller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Er det kun til Iphone eller? Det ved jeg faktisk ikke :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Det ved jeg faktisk ikke :unsure Jeg har lige fundet det til andriod :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Så fik du mig fanget mette ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Så fik du mig fanget mette ;) :lol :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Surecici her; har ikke prøvet det før, så add mig gerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Så har jeg også oprettet mig som Marqvorsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 PS jeg er piv ringe! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Jeg har lige fundet det til andriod :) Så kigger jeg på det senere! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Så kigger jeg på det senere! :) Pas på det er vanedannende :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Hedder skruk og er mega dårlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 PS jeg er piv ringe! :lol Du har da vundet to gange over mig ;) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Pas på det er vanedannende :D Har masser af tid :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Er der nogen, der vil spille det? :balloons Jeg hedder Metteladen :) Ihhh <_< du er rocker hård til det her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Ihhh <_< du er rocker hård til det her! Aaaaarh Skruk og Frupiesen er vist hårdere :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Aaaaarh Skruk og Frupiesen er vist hårdere :P Hehe hende Skruk og jeg spiller ulige. Frupiesen er hård! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2014 Hehe hende Skruk og jeg spiller ulige. Frupiesen er hård! Jeg har som 90% ubrugelig viden, som kommer til nytte i dette spil :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites