Oprettet November 2, 2014 Hej piger. Nu er der 1 mdr. til termin...hvad skal man ønske sig i barselgaver? Julegaver og ikke mindst til barnedåb som vi regner med at sku holde i februar/marts...? Vores to hold bedsteforældre spørger især...og indtil videre har vi to ønsker...en Lamaze spille skildpadde og eg mumitroldene aktivitetstæppe... Det er jo ikke meget ;-) Hvad ville i ønske til en lille vinter bebs ? :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Lillesøster her ønsker sig dels til jul, men primært dåb: Wheelybug (nok lille) Dragen Boss med bolde i Bobles (vi har 3 i forvejen, så nogle af de andre) Flag (tænker de skal have hver deres) TripTrapStol + hyndesæt Barnevognsrand/stofbog til kravlegård Tiny Love-flip to see Badeslag Juniordyne Vågelampe Sparebøsse i sølv Skråstol (tilskud til - tror jeg vil prøve at finde en brugt) Tilskud til vikle/slynge Vi har jo en del fra storesøster. Nogle ting skal de have hver deres af, andet genbruges. Derfor kunne der også stå: Babysæt til TripTrapstol Forskelligt babylegetøj, også noget til når baby er 6 mdr+ Toddlerbestik Rejseseng Tilskud til klapvogn Det er hvad jeg lige kan komme på med mit trætte hoved ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Triptrap stol eller hvilken stol man nu er til Tilskud til en klapvogn børnebøger juniordyne hvis baby skal have eget værelse så pynt dertil. Alt hvad der kan tænkes at skulle bruges til det næste år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 2, 2014 Legetøj Evt uld-tøj hvis du/i er til dette.. Gavekort til tøj Tilskud til større ting, som feks klapvogn Del dette indlæg Link to post Share on other sites