Carcassonne

Bolig Rødovre - Mariehøj 72, 2610

14 indlæg i dette emne

Hej :)

 

Vi har fået tilbudt en bolig i Rødovre på Mariehøj 72, 2610 Rødovre. 

 

Nogen som kender området? 

Vi bor godt nok i Rødovre nu, men ikke i den del og kender egentlig ikke så meget til Rødovre som by. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bor ret tæt på (dog et villakvarter, karlskær alle). Men synes området er fedt. Ikke langt til schweizerdalsparken hvor vi elsker st fodre ænder. Og tæt på damhusengen også. Vi har ca 10 minutters gang til rødovrecentret og vores datter på 16 mdr kan selv gå derover nu (altså sammen med os :D ) der er 2-3 minutters gang til nærmeste fakta. Masser af legepladser og børn - i hvert fald her i nærheden af os, ved jo ikke helt hvordan det er på mariehøj men det er jo ikke så langt fra. Det er også kun ca 10 minutters gang til biblioteket - måske du kender det, de har stort legeområde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har engang været til fest der :D I en kælder eller et festlokale eller sådan noget.

Som Mette vil jeg sige, at det er et hyggeligt område. Vi har selv lige købt hus i Rødovre :) Jeg ved dog ikke rigtig noget om de boliger der og hvilke typer, der bor der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :) Vi bor helt nede syd i Rødovre, så er kun cyklet igennem deroppe af Rødovrevej, så aldrig set det decideret :) Men vi cykler en tur der op til aften, men lyder jo ikke skidt :).

 

Og så når vi netop tager der op til aften håber vi at kunne se hvilken type mennesker som bor der:) Men er noget vi har fået tilbudt af kommunen :)

 

Eneste problemer er at det er overtagelse allerede 15. november, så vi vil have dobbelt husleje i noget tid, samt at det kun er en 2-værelses (ihvertfald officielt) men er på 71 m2 så skal jo selvfølgelig ind og se den og se hvordan den kan indrettes:). 

 

 

Synes bare Rødovre har en dejlig beliggenhed :) man er ude af København by og har masser af villakvarterer (selvom vi så ikke på nuværende tidspunkt har råd til en villa i Rødovre) men man er stadig i cykelafstand til alt :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor ret tæt på (dog et villakvarter, karlskær alle). Men synes området er fedt. Ikke langt til schweizerdalsparken hvor vi elsker st fodre ænder. Og tæt på damhusengen også. Vi har ca 10 minutters gang til rødovrecentret og vores datter på 16 mdr kan selv gå derover nu (altså sammen med os :D ) der er 2-3 minutters gang til nærmeste fakta. Masser af legepladser og børn - i hvert fald her i nærheden af os, ved jo ikke helt hvordan det er på mariehøj men det er jo ikke så langt fra. Det er også kun ca 10 minutters gang til biblioteket - måske du kender det, de har stort legeområde :)

 

Havde også en kollega en gang som boede lige ved schweizerdalsparken  og vidst er/var ret glad for det, men selvfølgelig ikke en jeg har kontakt med mere, så jeg bare ku spørge ham :). 

 

 

Men tror jeg er ved at være ret hug på at vi tager lejligheden :) (selvom jeg mente at vi havde bedt om min. 3 værelseslejligheder) Men skal selvfølgelig lige se den inden jeg har sagt ja i mit hoved:). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hjælp i går :) Nu skal vi så flytte :)

 

Meget mærkeligt og spændende på en gang :) Og stress :p Overtagelse er om 14 dage, og den næste uge er vi i Paris :) men vi kommer jo også til at have dobbelthusleje i nogle måneder, så har jo tiden :). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lejligheden :)

 

Det kan være vi mødes i Rødovre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med lejligheden :)

 

Det kan være vi mødes i Rødovre ;)

 

Det kan da være :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor ret tæt på (dog et villakvarter, karlskær alle). Men synes området er fedt. Ikke langt til schweizerdalsparken hvor vi elsker st fodre ænder. Og tæt på damhusengen også. Vi har ca 10 minutters gang til rødovrecentret og vores datter på 16 mdr kan selv gå derover nu (altså sammen med os :D ) der er 2-3 minutters gang til nærmeste fakta. Masser af legepladser og børn - i hvert fald her i nærheden af os, ved jo ikke helt hvordan det er på mariehøj men det er jo ikke så langt fra. Det er også kun ca 10 minutters gang til biblioteket - måske du kender det, de har stort legeområde :)

Lige total off topic men fødte du på Hvidovre hospital? Jeg flytter jo til Rødovre nu, så er nysgerrig efter hvilket hospital jeg hører til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal føde på hvidovre ja, men har jeg søgt om :-) Rødovre er tilknyttet Herlev :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja man hører til Herlev, men jeg søgte også om Hvidovre og fik lov til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var da en overraskelse! Hvidovre er jo meget tættere på.

Jeg søgte også om Hvidovre sidst, men fik afslag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var da en overraskelse! Hvidovre er jo meget tættere på.

Jeg søgte også om Hvidovre sidst, men fik afslag :(

 

Om Hvidovre er tættere på afhænger jo meget af hvor i Rødovre man bor :) Lige nu bor vi i det mest sydlige og har 3 km til Hvidovre og 10 km til Herlev.... Men når vi flytter vil det være 5 og 7 km :) (ca.) og man kan jo godt bo mere nordligt i Rødovre. :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER