Oprettet October 27, 2014 Er der nogen, der kender til gode mærker med lille omkreds og store skåle? Det er ikke mig selv (I should be so lucky :rolleyes ), men min søde veninde er i bekneb, og jeg tænkte, at der er så mange erfaringer herinde, at der måske også er nogen, der kan løse denne her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Sys jeg har læst et sted at Hunkemøller har amme-bh'er i store størrelser? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Change har også en enkelt model med lille omkreds og stor skål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Change! Brugte selv 65H som amme bh :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Change! Brugte selv 65J :-O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 30, 2014 Takker :) Jeg har selv brugt change og elsket det - jeg tror mest, at min veninde håbede, at de fandtes noget lidt billigere, der kunne fungere. Oh well.. :) Jeg prøver i hvert fald lige at tjekke hunkemüller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites