Oprettet October 26, 2014 Jeg ved godt det afhænger af fradrag og sådan, men må jeg være så fræk at spørge hvad jer der for dimitentsats dagpenge for udbetalt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 26, 2014 Som du siger, afhænger det af fradrag :) Men jeg får udbetalt 2400 pr uge, dvs 9600 på de fleste måneder, og 12000 på nogle enkelte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2014 Som du siger, afhænger det af fradrag :) Men jeg får udbetalt 2400 pr uge, dvs 9600 på de fleste måneder, og 12000 på nogle enkelte :) Meget rart egentlig at se det på skrift og ikke bare have regnet på det:) Jeg ryger på den sats når jeg går på barsel med vores lille Mikro :) (manden når lige præcis at have optjent til rigtige dagpenge) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 29, 2014 Nu er jeg ikke på dagpenge mere. Men dengang jeg var fik jeg udbetalt ca 9300 kr på en 4 ugers periode :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites